شخصیت بروس‌لی در بازی UFC 2 حضور خواهد داشت - تکفارس 
شخصیت بروس‌لی در بازی UFC 2 حضور خواهد داشت - تکفارس 

شخصیت بروس‌لی در بازی UFC 2 حضور خواهد داشت

مبین محمدی
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - 23:27
شخصیت بروس‌لی در بازی UFC 2 حضور خواهد داشت - تکفارس 

بازی  EA Sports UFC طرفداران بسیاری را دارد و در نسخه‌های پیشین هم فروش بسیار خوبی را ثبت کرده بود. اکنون قرار است در بازی UFC 2 شخصیت بروس‌لی هم وجود داشت باشد، بروس‌لی که به عنوان شخصیت برتر هنرهای رزمی شناخته می‌شود نیازی به معرفی ندارد. همانطور که می‌دانید چیزی به انتشار بازی UFC 2 نمانده است و تمامی کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند به شخصیت بروس‌لی در بازی دسترسی خواهند داشت. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

استودیو بازی سازی EA Sports با به ارمغان آوردن این شخصیت در بازی UFC 2 کار جالبی را انجام داده است و در اصل فروش چند برابر خود را تضمین می‌کند، چراکه این شخصیت طرفداران بسیاری را دارد. قرار بر این است که شخصیت بروس‌لی در دسته welterweight، bantamweight، featherweight و lightweight در این بازی حضور داشته باشد.

اگر از گیمرهای بازی EA Sports UFC باشید قطعا از این آگاه هستید که شخصیت بروس‌لی در اواخر بازی بازی در دسترس قرار گرفت اما برای کسانی که در نسخه اولیه این شخصیت را آنلاک نکرده باشند هیچ جای نگرانی نیست چراکه در همان ابتدای بازی UFC 2 این شخصیت حضور خواهد داشت.

قرار بر این است که بازی EA Sports UFC 2 در ترایخ ۱۵ مارس برابر با ۲۵ اسفند ماه برای کنسول‌های پلی‌استیشن  و ایکس باکس وان منتشر شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.