معرفی ۵ بازی برتر سیستم عامل iOS - تکفارس 
معرفی ۵ بازی برتر سیستم عامل iOS - تکفارس 

معرفی ۵ بازی برتر سیستم عامل iOS

۱ فروردین ۱۳۹۲ - 12:37
معرفی ۵ بازی برتر سیستم عامل iOS - تکفارس 

معرفی ۵ بازی برتر سیستم عامل iOS

iOS دارها خوش حال باشند چرا که امروز روز آنهاست و در این مقاله ی کوتاه ۵ بازی برتر این سیستم عامل را معرفی می کنیم.به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

۱ – Warcom:Genesis

یکی از بازی های پازل – تیراندازی می باشد که در سرویس App Store گل کرده است ! این بازی از گرافیک فوق العاده بالایی برخودار است و مطمئنا با گیم پلی و گرافیکی چشم نواز ، شما را به سمت خود جذب می کند.

۲ – Hospital Havoc 2

در این بازی شما یک پزشک هستید که با کار کردن در کلینیک ها و بیمارستان ها و درمان بیماران مختلف تجربه کسب کرده و مهارت های خود را ارتقا داده و به یک دکتر متخصص تبدیل میشوید و به مکان های بهتری برای درمان بیماران می روید و روز به روز ترفی خود را مشاهده کرده و پیشرفت میکنید.

۳ – Inotia 4 Plus

یک بازی بسیار زیبا و فانتزی و ماجرایی که درآن شما را در نقش یک قهرمان ظاهر میکند که با خرید اسلحه ها و زره های گوناگون از میان هزاران به جنگ با دشمنان و کمک به دوستان خود در مراحل گوناگون و متنوع می روید.

۴ – Guardians

یک بازی در سبک مبارزه ای با سلاح ها و جادوهای مختلف که با حجمی تقریبا کم ، گرافیکی عالی به شما هدیه میدهد.شما در این بازی به جنگ با حیوانات و شخصیت های تخیلی می روید.

۵ – iBomber Defense

اگر دوست دارید در زیر بمب باران هوایی قرار بگیرید و در کم ترین زمان ، بهترین تصمیم را بگیرید ، این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم.زیرا بهترین و زیباترین بازی در سبک دفاعی برای گوشی های iOS می باشد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید