HTC One M10 در تاریخ ۲۰ اردیبهشت روانه بازار آمریکا می‌شود - تکفارس 
HTC One M10 در تاریخ ۲۰ اردیبهشت روانه بازار آمریکا می‌شود - تکفارس 

HTC One M10 در تاریخ ۲۰ اردیبهشت روانه بازار آمریکا می‌شود

مبین محمدی
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - 16:15
HTC One M10 در تاریخ ۲۰ اردیبهشت روانه بازار آمریکا می‌شود - تکفارس 

اگر به شایعات منتشر شده باورد داریم حتما این خبر را شنیده‌اید که شرکت HTC در نمایشگاه MWC 2016 حضور ندارد و قرار است در ماه آوریل یک رویداد جداگانه را برای معرفی گوشی‌هوشمند HTC One M10 برگزار کند. اکنون با توجه به پشت توییت شده توسط @evleaks پرچم دار جدید شرکت HTC زودتر از انتظارات روانه بازار خواهد شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

همانطور که اعلام کردیم با توجه به توییت جدید گوشی‌هوشمند HTC One M10 در تاریخ ۹ مه برابر با ۲۰ اردیبهشت در بازار ایلات متحده آمریکا عرضه می‌شود و از این مطمئن شده‌ایم که شرکت HTC حضور در MWC را رد کرده است.

در هر صورت اگر شما از طرفداران سری گوشی‌های هوشمند HTC هستید و می‌خواهید پرچم دار این شرکت را خریداری کنید باید تا ماه مه صبر کنید، البته شایعات جدید خبر داده‌اند که ساعت هوشمند شرکت HTC زودتر از ماه آوریل معرفی می‌شود و این احتمال وجود دارد که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ این اتفاق رخ دهد.

به هر حال زمانی زیادی تا معرفی پرچم دار این شرکت مانده است و در زمان مناسبی برای رقابت با پرچم دار ال جی و سامسونگ پای خود را به بازار می‌گذارد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.