Watch Dogs 2 در آوریل سال آینده منتشر می‌شود - تکفارس 
Watch Dogs 2 در آوریل سال آینده منتشر می‌شود - تکفارس 

Watch Dogs 2 در آوریل سال آینده منتشر می‌شود

مبین محمدی
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - 12:20
Watch Dogs 2 در آوریل سال آینده منتشر می‌شود - تکفارس 

استودیو بازی سازی یوبی‌سافت با عنوان Watch Dogs موفقیت بسیاری را کسب کرد و انتشار نسخه دوم آن می‌تواند فکر خوبی برای دنبال این کسب و کار باشد. در حال حاضر این شرکت بازی سازی وجود Watch Dogs 2 را تایید کرده است و بر طبق اظهارات جدید این بازی در آوریل سال آینده منتشر می‌شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

امروز شرکت یوبی‌سافت برنامه کاری سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرد و درباره جزئیات آن مقداری صحبت کرد. عنوان‌های بعدی این شرکت شامل South Park: The Fractured But Whole, Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands و همچنین نسخه دوم  Watch Dogs است. متاسفانه هنوز شرکت یوبی‌سافت جزئیات این بازی را منتشر نکرده است اما آنطور که پیداست مراحل و ویژگی‌های جدیدی برای کاربر به ارمغان آورده می‌شود و این احتمال وجود دارد که داستان بازی ادامه نسخه اول باشد.

گزارشات اخیر نشان می‌دهد که بازی Watch Dogs 2 در خیابان‌های سانفرانسیسکو است و اگر به یاد داشته باشید نسخه اول Watch Dogs در شهر شیکاگو بود که در ماه مه ۲۰۱۴ منتشر شد، به هر حال این عنوان می‌تواند فروش بهتری را نسبت به نسخه اول داشته باشد. نظر شما درباره این بازی چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.