کوالاکام پردازنده Snapdragon Wear 2100 را برای گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد - تکفارس 
کوالاکام پردازنده Snapdragon Wear 2100 را برای گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد - تکفارس 

کوالاکام پردازنده Snapdragon Wear 2100 را برای گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد

مبین محمدی
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - 13:20
کوالاکام پردازنده Snapdragon Wear 2100 را برای گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد - تکفارس 

همانطور که می‌دانید شرکت Qualcomm پردازنده خوبی را برای چندین ساعت هوشمند مختلف مانند نسل دوم Moto 360، ASUS Zenwatch 2 و ساعت هوشمند هواوی ارائه داده است. این دستگاه به پردازنده Snapdragon مجهز هستند و قدرت آن‌ها توسط این چیپست تامین می‌شود. اکنون این شرکت گزینه جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند به ارمفان آورده است، شرکت Qualcomm امروز پردازنده Snapdragon Wear 2100 معرفی کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

آخرین چیپ‌ست Qualcomm به طور خاصی فقط برای گجت‌های پوشیدنی طراحی شده است، باتوجه به اخبار جدید پردازنده Snapdragon Wear 2100 انرژی کم‌تری را مصرف می‌کند و همچین کارآمد تر است. باتوجه به اینکه عمر باتری یکی از نکته‌های مهم در دستگاه‌های پیشرفته است ارتقا این پردازنده مقداری از نگرانی را کاست است.

علاوه بر این ساختار کوچک‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی دارند، باتوجه به گفته‌های Qualcomm تقریبا ۳۰% کوچک‌تر است. این شرکت طیف وسیعی از ارتقا ها را به ارمفان آورده است  در حال حاضر پردازنده Snapdragon Wear 2100 بهترین گزینه برای تامین قدرت دستگاه‌های پوشیدنی است.

متاسفانه هنوز بررسی‌های لازم روی این پردازنده انجام نشده است  جزئیات بسیاری درباره آن معلوم نیست اما در مقایسه با دیگر نسل‌ها مطمئنا قدرت بهتری را دارد. به محض انتشار جزیئات بیش‌تر ما شما را در تکفارس مطلع خواهیم کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.