شایعه: قیمت گلکسی اس ۷ سامسونگ ۷۰۰ یورو خواهد بود - تکفارس 
شایعه: قیمت گلکسی اس ۷ سامسونگ ۷۰۰ یورو خواهد بود - تکفارس 

شایعه: قیمت گلکسی اس ۷ سامسونگ ۷۰۰ یورو خواهد بود

مبین محمدی
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - 17:00
شایعه: قیمت گلکسی اس ۷ سامسونگ ۷۰۰ یورو خواهد بود - تکفارس 

با فرا رسیدن تاریخ ۲۱ فوریه(۲اسفند ماه) شرکت سامسونگ پرچم‌دارهای جدید خود یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج با صفحه نمایش خمیده را به صورت رسمی معرفی می‌کند. از آنجا که چیزی به معرفی این دو پرچم دار نمانده است و تاریخ پیش‌فروش آن‌ها نیز مشخص شده است قطعا باید قیمت آن‌ها نیز اعلام شود. اکنون به لطف گزارشات جدید به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قیمت این دستگاه ها را مشخص کرده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اگر به این گزارش باور دارید باید اعلام کنم که گلکسی اس ۷ سامسونگ ۷۰۰ یورو قیمت دارد و همچنین قیمت گلکسی اس ۷ اج ۸۰۰ یورو خواهد بود، باتوجه به شایعات منتشر شده و شواهد موجود قیمت نسخه اج سری اس ۷ مقداری گران‌تر خواهد بود.

باتوجه به خبرهای جدید قیمت‌های اعلام شده برای نسخه ۳۲ گیگابایتی بوده و هنوز قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی مشخص نشده است، اما شایعه شده که دستگاه فوق به اسلات کارت میکرو‌اس دی مچهز خواهد بود. البته این خبرها بر اساس شایعه‌های منتشر شده اعلام شده‌اند و هنوز کسی از مشخصات حقیقی این دستگاه‌ها خبر ندارد.

در هر صورت ارائه نسخه‌هایی با ظرفیت حافظه داخلی بالاتر ممکن است قیمت را چیزی بین ۷۰ تا ۸۰ یورو نیز افزایش دهد. به هر حال در هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود و پرده از واقعیت ها برداشته خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.