آگهی استخدام مایکروسافت نشان می‌دهد HTC دستگاه‌های ویندوز ۱۰ موبایل تولید خواهد کرد - تکفارس 
آگهی استخدام مایکروسافت نشان می‌دهد HTC دستگاه‌های ویندوز ۱۰ موبایل تولید خواهد کرد - تکفارس 

آگهی استخدام مایکروسافت نشان می‌دهد HTC دستگاه‌های ویندوز ۱۰ موبایل تولید خواهد کرد

رضا دیزجی
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - 09:08
آگهی استخدام مایکروسافت نشان می‌دهد HTC دستگاه‌های ویندوز ۱۰ موبایل تولید خواهد کرد - تکفارس 

وقتی HTC دستگاه‌هایی مانند Touch Pro، Touch Diamond، Imago و HD2 را در معرض عموم قرار می‌داد، همه‌ی آن دستگاه‌ها سیستم عامل ویندوزفون داشتند. پس از آن بود که HTC اولین دستگاه اندرویدی را که Tmobile G1 بود و اولین گوشی نکسوس را که Nexus One نام داشت، تولید کرد. تا مدتی HTC فقط دستگاه اندرویدی تولید کرد تا وقتی که یک ویندوزفون دیگر به نام (One (M8 عرضه کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در حالی که HTC هنوز دست از تولید دستگاه اندرویدی نکشیده است، یک اگهی شغلی از طرف مایکروسافت نشان می‌دهد که این شرکت در شرف بازگشت به ریشه‌ی خود است. این غول نرم‌افزاری (مایکروسافت) به دنبال یک رئیس بخش مدیریت حساب در تایپه‌ی تایوان است. مایکروسافت می‌گوید این شخص باید به مدیر فروش دستگاه‌ها در شنزن چین گزارش دهد و وظیفه‌ی رهبری همه‌ی بخش‌های فروش و مدیریت توسعه‌ی HTC را نیز به عهده خواهد گرفت.

مایکروسافت HTC را یکی از بهترین شرکای تولید گوشی موبایل دانسته است. این آگهی که اواخر سال قبل میلادی منتشر شده است، هدف شغلی را «تولید پورتفولیو تولیدی که “تمرکز بر تجربه‌ی کاربران از ویندوز ۱۰ موبایل و سرویس‌های مایکروسافت، ادغام‌شده با دستگاه‌ها، نرم‌افزارها و سرویس‌های HTC” را در اولویت قرار دهد» بیان کرده است.

ما به یک نفر برای ریاست بخش مدیریت حساب در تایپه‌ی تایوان نیازمندیم تا به رئیس بخش فروش دستگاه‌ها در شنزن چین گزارش دهد. در این نقش جهانی، این شخص وظیفه دارد اکوسیستم فعال و در حال رشد ما را توسعه بخشد و با گروه‌های دیگر شغلی و تیم‌های رسانه‌ای همکاری کند و در عین حال نیز طبع سیاسی و توانایی‌های درونی خود را به کار گیرد. اکوسیستم تایوان ما شامل شرکای تجاری درجه ۲ ODM نظیر ECS، Uniwill، Shuttle، Clevo و شرکای تجاری درجه ۲ IDH و SI است که این شخص آنها را نیز باید مدیریت کند. همچنین، این شخص باید تمام زوایای گسترش کار و فروش HTC که یکی از بهترین شرکای تجاری ما در زمینه‌ی تولید گوشی همراه است را مدیریت کند. مدیر حساب در HTC باید تاکید شدید بر استراتژی توسعه‌ی هماهنگ با OSG، بازاریابی و OEM داشته باشد. تاثیر این امر نیز باید درجاتی از مدیریت اجرایی ارشد گرفته تا مدیر کل، با هدف تولید پورتفولیو تولیدی که تمرکز بر تجربه‌ی کاربران از ویندوز ۱۰ موبایل و سرویس‌های مایکروسافت، ادغام‌شده با دستگاه‌ها، نرم‌افزارها و سرویس‌های HTC را در اولویت داشته باشد، را شامل شود.

از زمان انتشار آگهی، HTC به انتشار گزارش‌های مالی ناامید کننده‌ی خود ادامه داده است و موسس و رئیس این شرکت، آقای Cher Wang، علاقه‌ی این شرکت به تگنولوژی واقعیت مجازی را اعلام کرده است. در عین حال نیز این کمپانی خبر‌های خوشی برای سال ۲۰۱۶ دارد، البته اگر شایعات اخیر مبنی بر تولید ۲ دستگاه نکسوسی توسط این شرکت در سال جاری حقیقت داشته باشند. و ممکن است حتی زمان برای تولید یک دستگاه ویندوز ۱۰ موبایلی نیز کافی باشد. شما چه فکر می‌کنید؟ آینده‌ی HTC به چه شکل خواهد بود؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید