عکس‌هایی از Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge منتشر شدند که نمای جلو و عقب گوشی را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهند - تکفارس 
عکس‌هایی از Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge منتشر شدند که نمای جلو و عقب گوشی را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهند - تکفارس 

عکس‌هایی از Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge منتشر شدند که نمای جلو و عقب گوشی را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهند

رضا دیزجی
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - 10:07
عکس‌هایی از Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge منتشر شدند که نمای جلو و عقب گوشی را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهند - تکفارس 

ساعاتی پیش، @evleaks که یک منبع فعال و معتبر است، عکس‌های مخصوص بازاریابی و تبلیغات Galaxy S7 Edge که جلو و عقب این گوشی منحنی‌دار را در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و سیاه نشان می‌دادند، منتشر کرد. هم اکنون نیز این منبع در یک پست جداگانه نظیر همان عکس‌ها را از مدل بدون منحنی در صفحه نمایش، Galaxy S7، در رنگ‌های طلایی و سیاه منتشر کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge سامسونگ در شرف معرفی در ۲۱ام فبریه و قرار گرفتن در معرض دید در رویداد بسیار بزرگ کنگره‌ی موبایل جهانی هستند. بنابه اطلاعات درز کرده توسط فروشندگان، اولین سری این دستگاه‌ها در ۱۱ام مارس به دست مصرف‌کنندگان خواهند رسید و هر کس یکی از این گوشی‌های جدید را در فاصله‌ی ۲۱ فبریه تا ۱۰ مارس پیش‌خرید کند، علاوه بر گوشی یک دستگاه Samsung Gear VR، عینک واقعیت مجازی سامسونگ، نیز دریافت خواهد کرد.

دلایل زیادی برای هیجان‌زده شدن برای پرچمداران جدید سامسونگ وجود دارد. بنابه اطلاعات درزکرده و شایعات، گوشی‌های جدید بسیار به Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge شباهت خواهند داشت و تغییرات جزئی خواهند کرد که شامل یک منحنی جزئی در شیشه‌ی پشتی (مانند Note 5)، یک شاسی منیزیمی، عمر باتری ۲ روزه (شایعه)، یک پیشرفت هیجان‌انگیز در عملکرد دوربین، احتمال ضد آب بودن، و حتی بازگشت درگاه کارت حافظه است. البته که میزان درستی این شایعات هنوز مشخص نیست، که همین صبر کردن را برایمان کاری طاقت فرساتر کرده است.

درباره‌ی رنگها… ما مطمئن هستیم که سامسونگ رنگ‌های زیبای بیشتری را در نظر گرفته است و شاید برخی از آنها مخصوص دستگاه خاصی باشند. مانند Emerald Green برای Galaxy S6 Edge و Blue Topaz در Galaxy S6. و شاید یک نسخه‌ی مخصوص مانند مرد آهنی که با نام Iron Man Galaxy S6 Edge منتشر شد، بعدها برای گوشیهای جدید نیز منتشر شود.

رندر‌های Galaxy S7:

Samsung-Galaxy-S7-rendersSamsung-Galaxy-S7-renders-1

Samsung-Galaxy-S7-renders-2Samsung-Galaxy-S7-renders-3

رندر‌های Galaxy S7 Edge:

Samsung-Galaxy-S7-edge-in-black-silver-and-gold

Samsung-Galaxy-S7-edge-in-black-silver-and-gold-1

Samsung-Galaxy-S7-edge-in-black-silver-and-gold-2

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.