رویداد فین تک، ایده‌های نوآورانه در حوزه فناوری‌های مالی  را حمایت می‌کند - تکفارس 
رویداد فین تک، ایده‌های نوآورانه در حوزه فناوری‌های مالی  را حمایت می‌کند - تکفارس 

رویداد فین تک، ایده‌های نوآورانه در حوزه فناوری‌های مالی را حمایت می‌کند

کسری نراقی
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - 21:10
رویداد فین تک، ایده‌های نوآورانه در حوزه فناوری‌های مالی  را حمایت می‌کند - تکفارس 

رویداد نوآورانه فین‌تک، با هدف حمایت از تجاری سازی ایده‌های نو در حوزه فناوری های مالی نظیر بانکداری، پرداخت الکترونیکی و بورس به مدت سه روز از ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه سال جاری در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فناپ، در این رویداد، ایده پردازان، برنامه نویسان، طراحان رابط تجربه کاربری و متخصصان کسب و کار، ۵۴ ساعت فرصت دارند تا با بهره‌گیری از امکانات فنی که در اختیارشان قرار می‌گیرد و با راهنمایی مربیان با تجربه‌ی این حوزه، به توسعه ایده¬های خود پرداخته و به محصول کمینه دست یابند.
بر اساس اعلام برگزارکنندگان این رویداد، جوایز ارزنده¬ایی با هدف حمایت از توسعه ایده‌های برتر، به سه تیم برگزیده اعطا خواهد شد. بر این اساس تیم اول صد و پنجاه میلیون ریال، تیم دوم، صد میلیون ریال و تیم سوم پنجاه میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. ضمن اینکه تیم‌های برتر می‌توانند از حمایت‌های تخصصی و مالی برای تجاری‌سازی ایده‌های خود در آینده استفاده کنند.
رویداد تخصصی خدمات نوین مالی و پرداخت (Fintech TrigUp)توسط مرکز نوآوری و فناوری فناپ و با مشارکت شرکت‌های فناپ، داتین، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، اتیک‌پارس، پارسا، شناسا، داتکس و آدونیس و با همراهی دانشگاه خاتم، مرکز شتابدهی تریگ‌آپ، کافه آی‌تی و پروژه فاندوران برگزار می شود.
در این برنامه آموزشی شرکت کنندگان با هدف ایجاد کسب و کارهای جدید مبتنی بر تکنولوژی های مالی به رقابت می پردازند، ضمن اینکه فرصت یادگیری در محیطی جذاب و پویا را با حضور در کارگاه های جانبی این رویداد سه روزه به دست می آورند.
فین‌تک (FinTech) یا فناوری مالی (Financial Technology) گونه‌ای از فناوری است که با بهره‌گیری از توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به ارائه خدمات مالی نوآورانه می‌پردازد که امروزه استارت‌آپ‌های متعددی بر اساس آن شکل گرفته‌اند. کسب و کارهای مبتنی بر این فناوری در کنار فضای نسبتاً سنتی فناوری‌های حوزه خدمات مالی و بانکی و برای پر کردن خلاء ارائه سرویس‌هاى نوآورانه پدیدار شده‌اند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد، می‌توانند به وب‌سایت Events.trigup.com مراجعه کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.