HTC با شرکت Keeper Security قرارداد همکاری بست؛ مدیریت رمزهای عبور به برخی از گوشی‌های HTC می‌آید - تکفارس 
HTC با شرکت Keeper Security قرارداد همکاری بست؛ مدیریت رمزهای عبور به برخی از گوشی‌های HTC می‌آید - تکفارس 

HTC با شرکت Keeper Security قرارداد همکاری بست؛ مدیریت رمزهای عبور به برخی از گوشی‌های HTC می‌آید

رضا دیزجی
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - 11:34
HTC با شرکت Keeper Security قرارداد همکاری بست؛ مدیریت رمزهای عبور به برخی از گوشی‌های HTC می‌آید - تکفارس 

چطور گوشی‌های خود را از بقیه‌ی رقبا در صنعت متمایز سازیم؟ این سوال بسیار سختی است، اما HTC مدت زیادی است که تلاش می‌کند پاسخ آن را بیابد. HTC بوسیله‌ی One M7 و One M8 سعی کرد Samsung و LG را شکست دهد و نوآوری‌هایی نظیر Front-Facing Boomsound Speaker و طراحی کم نظیر کرد که باعث شد این شرکت به مدت دو سال با قدرت در صحنه حاظر شود. حتی نقشه‌ی شکست خورده‌ی استفاده‌ از دوربین Ultrapixel دوتایی در پشت گوشی نیز تلاشی برای متفاوت بودن بود. با تکفارس در ادامه همراه باشید.

حالا HTC می‌خواهد خصوصیت جدیدی به گوشی‌های خود اضافه کند که امسال شاهد آن خواهیم بود. پس از تصمیم به همکاری با Keeper Security، امسال برخی از گوشی‌های HTC به صورت پیشفرض نرم‌افزار Keeper Security Password Manager را در خود نصب خواهند داشت. این نرم‌افزار می‌تواند لیست بلند بالایی از رمزهای عبور را در خود جای دهد که به شما کمک خواهند کرد نرم‌افزارها، وبسایت‌ها و چیزهای دیگر که از شما رمز عبور می‌خواهند را راحت‌تر باز کنید.

همچنین این نرم‌افزار هنگام ثبت‌نام در جاهای گوناگون رمزهای عبور بسیار مطمئن و امنی را به شما پیشنهاد خواهد کرد و در صورتی که شما از آنها استفاده کنید، رمز‌های مربوطه را برایتان ذخیره خواهد کرد.کسانی که دستگاه‌های جدید HTC  را خریداری خواهند کرد، هنگام تنظیم اولیه‌ی گوشی یا تبلتشان با فرایند ثبت‌نام و تنظیم این قابلیت روبه‌رو می‌شوند. هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی پولی برنامه در نظر گرفته شده است یا نسخه‌ی رایگان آن. هر موقع کاربران برای ثبت‌نام در یک وبسایت یا نرم‌افزار مخصوص HTC اقدام کنند، پیامی دریافت خواهند کرد که از آنها سوال می‌کند آیا تمایل به استفاده از نرم‌افزار Keeper برای ثبت‌نام و ذخیره‌ی اطلاعات مورد نیاز برای ورود دارند یا نه. وقتی مصرف‌کننده دوباره از یک وبسایت یا برنامه‌ی سازگار با این قابلیت بازدید کند، روی یک نوار ظاهر شده لمس می‌کند تا برنامه‌ی مدیریت رمز باز شود. صاحبان مدل‌های خاص HTC قادر خواهند بود بین نسخه‌ی مجانی و پولی برنامه‌ی مدیریت رمز انتخاب داشته باشند که طبیعتا در قیمت تفاوت خواهند داشت.

امنیت مشتریان جهت تجربه‌ی مناسب کاربری برای ما از هر چیز دارای اهمیت بیشتری است. همکاری ما با Keeper به حفاظت از مشتریان کمک نموده و فراهم کردن مدیریت رمز خوب را برایمان کاری آسانتر از همیشه خواهد کرد.

دیدن این قابلیت در دستگاه‌های Nexus با کد T50 و T55 که HTC در حال تولید آنهاست، چیزی دور از انتظار نیست. بنابه گزارش‌ها گوشی اول یک گوشی ۵ اینچی و گوشی دوم یک گوشی مشابه با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید