کوالاکام پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ را برای ال‌جی جی ۵ تایید کرد - تکفارس 
کوالاکام پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ را برای ال‌جی جی ۵ تایید کرد - تکفارس 

کوالاکام پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ را برای ال‌جی جی ۵ تایید کرد

مبین محمدی
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - 10:16
کوالاکام پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ را برای ال‌جی جی ۵ تایید کرد - تکفارس 

همانطور که می‌دانید یکشنبه هفته آینده روز بزرگی است و شرکت ال‌جی همانند چند شرکت بزرگ تکنولوژی رویداد خود را در این روز تایید کرده است. شرکت ال‌جی قرار است که در روز یکشنبه دوم اسفند گوشی‌هوشمند جی ۵ خود را به صورت رسمی معرفی کند. مدت زیادی است که از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی خبردار هستیم و در طول این مدت شایعات بسیاری درباره آن نیز منتشر شده است. آنطور که پیدا است ال‌جی جی ۵ دارای آخرین پردازنده کوالاکام است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اگرچه این خبر قبلا هم به صورت شایعه وجود داشت اما اکنون توسط اکانت توییتر کوالاکام تایید شده است. اسنپدراگون ۸۲۰ در روز یکشنبه در جی ۵ وجود خواهد داشت.

حال به نظر می‌رسد که کوالاکام  اسنپدراگون ۸۲۰ گزینه محدودی نیست و در HTC One M10، گلکسی اس ۷ و اکسپریا Z6 نیز وجود دارد، با این حال اینگونه رقابت سخت‌تر از تصورات است اما اکنون باید اعلام کنم که پردازنده جدید تفاوت بسیاری را با نسخه‌ها قبلی دارد پس امسال پرچم‌دارهای قدرتمندی در راه داریم.

در هر صورت انتظار ما از اسنپدراگون ۸۲۰ بسیار زیاد است و قطعا باید پر انرژی‌تر و همچنین کارآمد تر از گذشته عمل کند. در روز یکشنبه آینده همه جزئیات این گوشی‌هوشمند و پردازنده نام برده شده مشخص می‌شود. پس در روزهای آینده با تکفارس همراه باشید.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.