رئیس جدید سامسونگ موبایل درباره‌ی آینده‌ی این شرکت می‌گوید - تکفارس 
رئیس جدید سامسونگ موبایل درباره‌ی آینده‌ی این شرکت می‌گوید - تکفارس 

رئیس جدید سامسونگ موبایل درباره‌ی آینده‌ی این شرکت می‌گوید

رضا دیزجی
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - 13:52
رئیس جدید سامسونگ موبایل درباره‌ی آینده‌ی این شرکت می‌گوید - تکفارس 

شرکت سامسونگ، آقای Dongjin Koh را به عنوان رئیس جدید بخش موبایل خود معرفی نمود. او سپس نگرش خود را نسبت به آینده‌ی شرکت در زمینه‌ی کسب و کار گوشی موبایل اظهار نمود. وقتی از او درباره‌ی رکود صنعت موبایل پرسیده شده او چنین پاسخی داده است: «ما باید چیزی جدید را تجربه کنیم. چیزی که تا کنون هیچ کس ندیده است». سپس او به Galaxy Note و این که چگونه آن علاقه‌ی وافر به فبلت را در مصرف کنندگان خلق کرد، اشاره نمود. او همچنین گفته است که در طول سی سال سابقه‌ی کاری خود در سامسونگ همیشه به مردم بیش از همه چیز اهمیت می‌داده است. قبل از این که او به سمت مدیریت نائل شود، در قسمت تولید و توسعه‌ی موبایل مشغول به کار بوده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

Koh در حالی در ملا عام ظاهر می‌شود که هر دو گوشی جدید این شرکت، Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge قرار است همین یک‌شنبه، مورخ ۲۱ام فبریه در مراسم Unlocked سامسونگ معرفی شوند. ما تا کنون عکس‌هایی از هر دو مدل مشاهده کرده‌ایم و ممکن است در روزهای باقی‌مانده نیز شاهد عکس‌های بیشتری باشیم.

انتظار می‌رود Samsung Galaxy S7 و Samsung Galaxy S7 Edge، هر دو گواهی IP67 را برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار داشته باشند. این به این معنی است که این گوشی‌ها قادر خواهند بود تا عمق یک متری آب و به مدت نیم ساعت در زیر آب دوام بیاورند. ضدآب بودن خاصیتی بود که سامسونگ در ابتدا برای Galaxy S5 معرفی نمود، اما با آمدن Samsung Galaxy S6 این قابلیت نیز فراموش شد (البته مدل Samsung Galaxy S6 Active از این قضیه مستثنی است). همچنین درگاه کارت حافظه نیز که در مدل سال پیش وجود نداشت، در مدل‌های جدید باز خواهد گشت. و پس از یک سال تلاش برای تحمل باتری‌های کم ظرفیت، حال Galaxy S7 دارای منبع قدرت ۳۰۰۰ mAh و Galaxy S7 Edge دارای باتری ۳۶۰۰ mAh خواهند بود. این در مقابل باتری‌های ۲۵۵۰mAh و ۲۶۰۰mAh موجود در Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge پیشرفت قابل توجهی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید