بازهم جزئیات فاش شده از گلکسی اس ۷ - تکفارس 
بازهم جزئیات فاش شده از گلکسی اس ۷ - تکفارس 

بازهم جزئیات فاش شده از گلکسی اس ۷

مبین محمدی
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - 12:15
بازهم جزئیات فاش شده از گلکسی اس ۷ - تکفارس 

در طول چند روز گذشته تصویری رندر شده از گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ منتشر شد. این دستگاه که هر روزه خبرها و شایعاتی درباره آن منتشر می‌شود به یکی از خبرسازترین محصولات کنگره جهانی موبایل تبدیل شده است. گلکسی اس ۷ به ویژگی‌های فراوانی مجهز است اما اکنون نمی‌دانیم که رنگ نقره‌ای آن موجود خواهد بود یا خیر؟ اکنون خبر خوبی که برای طرفداران دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج منتشر شده است انتشار رندرهای مختلف از آن‌ها در رنگ‌های مختلف است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

آنطور که پیدا است گوشی‌هشمند گلکسی ا س۷ اج در رنگ‌های مشکی، نفراه‌ای و گولد دیده شده است و همچنین رنگ گلکسی اس ۷ مشکی و گولد خواهد بود. البته این گفته‌ها باتوجه به رنگ تصاویر رندر شده است و هنوز از سوی سامسونگ تایید نشده است. رنگ نقره‌ای منحصر به فرد بودن این گوشی‌هوشمند را نشان می‌دهد.

galaxy-s7-silver

باتوجه به اطلاعات فاش شده از سوی @evleaks رنگ نقره‌ای برای گلکسی اس ۷ تایید شده است و این دستگاه رندری را در رنگ نقره‌ای داشته است. به هر حال این رنگ گزینه بسیار خوبی است.

همانطور که می‌دانید قرار بر این است که گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ در تاریخ ۲۱ فوریه برابر با دوم اسفند ماه و روز یکشنبه به صورت رسمی در طی برگزاری یک رویداد اختصاصی معرفی می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید