تصاویر جدید LG G5 منتشر شد: دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت - تکفارس 
تصاویر جدید LG G5 منتشر شد: دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت - تکفارس 

تصاویر جدید LG G5 منتشر شد: دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت

محمدرضا قدمگاهی
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - 21:58
تصاویر جدید LG G5 منتشر شد: دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت - تکفارس 

این روزها که بازار Galaxy S7 ها بسیار داغ است، ال­جی نیز بیکار نشسته و خودی نشان می­دهد. دقایقی پیش تصاویری جدید از گوشی ساخته شده از فلز LG G5 فاش شد. طبق معمول این تصاویر توسط Evleaks به بیرون درز کردند و پیشرفت چشم گیر این پرچمدار را نسبت به برادر بزرگتر خود یعنی LG G4 نشان می ­دهند.

این تصاویر پنل نمایشگر و پنل پشتی گوشی G5 را نشانه گرفته و به ما یک حسگر اثر انگشت، صفحه نمایش بزرگ و زیبا و یک دوربین دوگانه را نمایش می ­دهد. اگر کمی در این تصاویر لو رفته زوم کنیم متوجه یک دکمه فیزیکی تنظیم صدا در پنل کناری گوشی و درگاه اسپیکر در کنار یک لوگوی درخشان LG می شویم. چندین سنسور مختلف نیز قاعدتا در داخل این گوشی جای گرفته اند. با توجه به تغییرات کلی در طراحی این گوشی، باید شاهد تغییرات باطنی آن نسبت به G4 نیز باشیم. قلب تپنده G5 توسط اسنپ دراگون ۸۲۰ کنترل شده و یک درگاه USB Type-C در کنار رم ۴گیگابایت و باند های Bang & Olufsen این محصول را کامل می کنند.

طبق تصاویر لو رفته تا کنون میتوان دریافت که G5 در دو رنگ نقره ای و خاکستری عرضه خواهد شد. احتمالا زیباترین مورد نیز برای خرید گوشی هوشمند همین G5 باشد. البته باید منتظر رونمایی آن در MWC 2016 به تاریخ ۳ اسفندماه باشیم تا ببینیم آیا LG G5 بالاخره میتواند گوشی های قدرتمندی چون S7 یا Z5 را کنار بزند؟!

برای بزرگتر شدن تصاویر بر روی آنها کلیک کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.