سامسونگ با ۳ مدیر عامل اداره می شود - تکفارس 
سامسونگ با ۳ مدیر عامل اداره می شود - تکفارس 

سامسونگ با ۳ مدیر عامل اداره می شود

علیرضا
۴ فروردین ۱۳۹۲ - 09:00
سامسونگ با ۳ مدیر عامل اداره می شود - تکفارس 

سامسونگ با ۳ مدیر عامل اداره می شود

همانطور که مطلع هستید سامسونگ چندی پیش کهکشانی چهارمش را معرفی کرد. اما سامسونگ در روز معرفی کهکشانی چهارم علاوه بر معرفی آخرین پرچمدار خودش و البته اندروید،  یک خبر نسبتا مهم و بزرگ دیگر را هم اعلام نمود که البته در بیشتر خبرگذاری ها در هیاهوی معرفی گلکسی اس ۴ تقریبا گم شد. سامسونگ ان روز اعلام کرد که قرار است تغییر بزرگی در تیم رهبری انجام بدهد و دو مدیرعامل جدید را در کنار مدیر عالم فعلی به شرکت افزوده است.

samsung

حالا از این پس جناب آقای Boo-keun Yoon و آقای  JK Shin هم در کنار مدیرعامل فعلی سامسونگ یعنی آقای Oh-Hyun Kwon قرار خواهند گرفت تا سامسونگ با قدرت و توان بیشتر در این دریای مواج تکنولوژی رو به جلو حرکت کند. بنابر این شرکت سامسونگ بعد از این با سه مدیرعامل اداره خواهد شد.

البته هر یک از این سه مدیرعامل وظایف مشخصی دارند و در اصل مدیر یک بخش از کمپانی بزرگ سامسونگ می باشند. جناب آقای Boo-keun Yoon مدیر و مسئول بخش وسایل الکترونیک مصرفی سامسونگ باقی خواهد ماند که این بخش شامل تلویزیون و وسایل منزل و لوازم خانگی می شود. جناب و آقای  JK Shin به مدیریت بخش ارتباطات موبایل و IT شرکت ادامه می دهد و جناب آقای Oh-Hyun Kwon هم سرپرست کار و کسب اجزا و تجهیزات سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ در این باره گفته است که ایده پشت چنین حرکتی این قضیه است که بخش های مختلف سامسونگ “استقلال و تفکیک مدیریتی” بیشتری داشته باشند. با تمایز بسیار زیاد محصولات و سرویس ها و سود عظیمی همچون ۶.۶ میلیارد دلار در فصل چهارم سال ۲۰۱۲ اکنون سامسونگ به این قضیه می اندیشد که برای مدیریت توسط یک نفر، زیادی بزرگ است.

حالا مدیران جدید در سامسونگ با آسودگی و خیال راحت تر می توانند بخش مورد نظر را زیر نظر بگیرند و استرس ها و تنش های ناشی از مدیریت در دیگر بخش ها را در قسمت تحت مدیریت خود وارد نکنند. مطمئنا این استقلال و تفکیک مدیریتی باعث پیشرفت روز افزون نیز در سامسونگ خواد بود البته به شرطی که اصطکاکی در میان روابط ایم مدیران و بخش های آن ها به وجود نیاید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید