Galaxy S7 و S7 edge: قیمت، مشخصات و جایزه ویژه Gear VR تایید شد - تکفارس 
Galaxy S7 و S7 edge: قیمت، مشخصات و جایزه ویژه Gear VR تایید شد - تکفارس 

Galaxy S7 و S7 edge: قیمت، مشخصات و جایزه ویژه Gear VR تایید شد

محمدرضا قدمگاهی
۱ اسفند ۱۳۹۴ - 21:56
Galaxy S7 و S7 edge: قیمت، مشخصات و جایزه ویژه Gear VR تایید شد - تکفارس 

سامسونگ همچنان در تکاپوی رساندن خود به نمایشگاه کنگره جهانی موبایل و رونمایی از گل سرسبد خود یعنی سری S7 است. این گوشی هوشمند که در دو مدل edge و flat عرضه می‌شود، دارای صفحه نمایشی به ابعاد به ترتیب مدل‌ها ۵.۱ اینچ و ۵.۵ اینچی است. به‌هر حال فردا روز موعد است و سامسونگ در صدد ارائه بهترین نمایش از جدیدترین محصول خود و شکستن دوباره رکورد می‌باشد.

چندی پیش علاقه‌مندان به تکنولوژی در کشور آلمان، صفحه‌ تبلیغاتی پیدا کردند که حاکی از آن است Galaxy S7 و S7 edge به‌همراه یک Galaxy Gear Virtual Reality (هدست واقعیت مجازی گلگسی گیر) به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

Samsung-Galaxy-S7-edge-Saturn-Brochure

قبل از این شایعات تایید شده زیادی از سوی سایت‌های تکنولوژی آلمانی به گوش ما رسیده است. بنابراین دور از انتظار نیست که این اطلاعات هم درست باشند. طبق این اطلاعات به‌نظر موثق، S7 به قیمت ۶۹۹ یورو و نسخه اج S7 به قیمت ۷۹۹ به مرحله عرضه خواهند رسید. قیمت این دو گوشی در زمان عرضه با قیمت نسل قبل خود یعنی S6 و S6 edge یکسان است.گلگسی اس۷ اج نیز اینبار خوش‌دست تر و بهتر شده و یک نمایشگر ۵.۵ اینچی آنرا کامل می‌کند. از طرف دیگر نیز اس۷ با یک نمایشگر ۵.۱ به یک گوشی نسبتا بزرگ تبدیل شده و این طور که پیداست این دو اسمارت‌فون بلوکی از شیشه و فلز آلمینیوم بوده که هر دو پنل پشتی و جلویی آنها با گوریلا گلس۴ محافظت شده است. همچنین هر دو مدل این گجت دارای استاندارد IP68 هستند که مقاومت آنها در برابر آب و گرد و خاک را تضمین می‌نماید.پنل پشتی اس۷ به صورت خمیده (Curved) طراحی شده و آنطور که ما در گلگسی نوت۵ این طراحی را دیده بودیم، عالی به‌نظر می‌رسد. از میان این اطلاعات واقعا دست اول، چیزی که ما را شگفت زده کرد اسلات کارت microSD بود که می‌تواند ظرفیت حافظه این گوشی هوشمند را تا ۲۰۰ گیگابایت بالا ببرد!

اطلاعاتی کامل از یک گوشی کامل! این تنها چیز نیست، بلکه اعلام شده هر دو مدل این اسمارت فون از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی Dual-Pixel Sensor بهره می‌برند که تصاویری با کیفیت و بدون تاری خواهد گرفت. دور دید این دوربین ۱.۷/f بوده که قاعدتا می‌توان با آن تصاویری wide گرفت. منتظر پوشش خبری زنده تکفارس از مراسم Unpacked 2016 و رونمایی رسمی از Galaxy S7 در ساعت ۲۱:۳۰ باشید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.