جزئیات و تصاویر بیش‌تری از HP Elite X3 فاش شد - تکفارس 
جزئیات و تصاویر بیش‌تری از HP Elite X3 فاش شد - تکفارس 

جزئیات و تصاویر بیش‌تری از HP Elite X3 فاش شد

مبین محمدی
۲ اسفند ۱۳۹۴ - 15:35
جزئیات و تصاویر بیش‌تری از HP Elite X3 فاش شد - تکفارس 

امروز صبح به صورت کاملا ناگهانی مشخصات گوشی‌هوشمند  HP Elite X3 به عنوان یک دستگاه جدید ویندوزی اعلام شد. این گوشی‌هوشمند مشخصات نسبتا بالایی دارد که از جمله آن می‌توان به صفحه نمایش ۶ اینچی OLED با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۴۹۰ppi اشاره کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا تمامی مشخصات و جزئیات HP Elite X3 را برای شما بیان کنیم.

زیر بدنه زیبای این دستگاه پردازنده چهار هسته‌ای  Snapdragon 820 SoC و پرداشگر گرافیکی Adreno 530 نیز وجود دارد، همچنین رم ۴ گیگابایتی موجود بر قدرت آن افزوده است. دستگاه فوق دارای حافظه انتخابی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است که با اسلات کارت میکرو اس‌دی تا سقف ۲۰۰ گیگابایت قابل ارتقا است.

Elite X3 دارای ویژگی Windows Hello بوده و یک سنسور اثر انگشت نیز دارد. علاوه بر این از تکنولوژی شارژ وایرلس Qi نیز پشتیبانی می‌کند، این روزها بسیاری از خریدران به دنبال گوشی‌های هوشمند دو سیم کارته هستند، کمپانی HP قابلیت دو سیم کارته بودن را به دستگاه اضافه کرده است.

در پشت دستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با کیفیت و در جلو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی وجود دارد، دستگاه فوق شامل یک پورت  USB Type-C و گواهینامه  IP67 که مقاوم بودن آن را در مقابل گرد و غبار تایید می‌کند است، این بدان معنا است که می‌تواند در ارتفا ۳.۲ فوتی در آب تا مدت زمان ۳۰ دقیقه دوام بیاورد.

ضخامت HP Elite X3 تنها ۷.۸mm است و وزن آن ۱۹۰ گرم است. سیستم عامل از پیش‌نصب شده این دستگاه ویندوز ۱۰ بوده و باتری ۴۱۵۰mAh آن می‌تواند تا مدت زمان بالایی دستگاه را برای شما روشن نگه دارد. تصاویری که از این دستگاه منتشر شده هیچ نشانه‌ای از سنسور اثر انگشت ندارد اما قرار است که در MWC به نمایش گذاشته شود. این دستگاه می‌تواند برای خرید و کوچ کردن از سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به ویندوز ۱۰ مناسب باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.