گلکسی اس ۷ معرفی شد: دستگاهی پر از ویژگی های جدید - تکفارس 
گلکسی اس ۷ معرفی شد: دستگاهی پر از ویژگی های جدید - تکفارس 

گلکسی اس ۷ معرفی شد: دستگاهی پر از ویژگی های جدید

مبین محمدی
۲ اسفند ۱۳۹۴ - 23:01
گلکسی اس ۷ معرفی شد: دستگاهی پر از ویژگی های جدید - تکفارس 

پس از ماه ها انتظار دقایقی پیش کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ برگزار شد و دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به صورت رسمی معرفی شدند. گلکسی اس ۷ داریا صفحه نمایش ۵.۱ اینچی Quad HD AMOLED و قدرت آن توسط پردازنده Snapdragon 820 تامین می‌شود. برای دیدن مشصخات کامل این دستگاه در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در زیر بدنه زیبای گلکسی اس ۷ یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی  با قدرت فوق‌العاده در حالت نور کم است، همچنین اسلات کارت میکرو اس‌دی آن می‌تواند حافظه را تا سقف ۲۰۰ گیگابایت ارتقا دهد. این دستگاه دارای یک باتری ۳,۰۰۰mAh است که قطعا برای آن مناسب خواهد بود.

از لحاظ طراحی گلکسی اس ۷ بیسار شبیه به اس ۶ است و در نگاه نزدیک یکسان به نظر می رسند. قبلا اعلام شده بود که پرچم دار جدید سامسونگ ضد آب است و این شرکت در طی برگزاری مراسم معرفی از گواهینامه IP68  نیز صحبت کرد که مهری بر شایعات ضدآب بودن آن کوبید.

Samsung-Galaxy-S7-6-1280x853

مشخصات:

سیستم عامل: اندروید ۶.۰ مارشملو

ابعاد: ۱۴۲.۴ در ۶۹.۶ در ۷.۹mm با وزن ۱۵۳ گرم

صفحه نمایش: صفحه نمایش ۵.۱ اینچی (QHD Super AMOLED (1440 x 2560

پردازنده: Snapdragon 820

رم: ۴ GB LPDDR4

دوربین: دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی Dual Pixel, OIS, f/1.7، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی f/1.7

حافظه: ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه با پشتیبانی از اسلات کارت میکرو اس دی

باتری: ۳۰۰۰ mAh

دیگر ویژگی ها: ضدآب بودن با گواهینامه IP68 و شارژر وایرلس

دوربین

گلکسی اس ۷ دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بوده که با هدف ارائه تصاویری با نور بهتر طراحی شده است. اگرچه دوربین گلکسی اس ۷ چندان قوی به نظر نمی‌آید اما باید اعلام کنم که کیفیت تصاویر فوق العاده بالایی را دارد و لنز زاویه گسترده آن f/1.7 در حالت نور کم موثر است. در نهایت گلکسی اس ۷ تقریبا ۹۵% روشنایی بیش‌تری نسبت به اس ۶ ارائه می دهد. این دستگاه اولین دستگاهی است که از Dual Pixels پشتیبانی می کند و در واقع اولین دستگاهی که این تکنولوژی را دارا است.

صفحه نمایش همیشه روشن

یکی دیگر از ویژگی های بزرگ گلکسی اس ۷ وجود صفحه نمایش همیشه روشن است که در آن قرار است که کلیه اعلانات به نمایش درآید، البته کاربر می‌تواند این صفحه نمایش کوچک را برای هرکاری استفاده کند و هر چیزی را در آن به نمایش در آورد.

Samsung-Galaxy-S7-2-1280x853

Snapdragon 820

گلکسی اس ۷ دارای پردازنده Snapdragon 820 است. در واقع آخرین پردازنده Qualcomm تقریبا ۳۰ عملکرد بهتری را دارد و پردازشگر گرافیکی آن نیز ۶۰% بهتر عمل می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه

پیش‌فروش گلکسی اس ۷ در تاریخ ۲۳ فوریه یعنی دو روز دیگر آغزا می‌شود و قرار است که در ترایخ ۱۱ مارس نیز روانه بازار شود. هنوز اشاره دقیقی به قیمت این دستگاه نشده است اما برای کسانی که دستگاه فوق را پیش خرید می‌کنند خبر خوشی داریم، در واقع سامسونگ به خریداران اروپایی یک هدست واقعیت مجازی به صورت رایگان هدیه می دهد.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید