دوربین Gear 360 سامسونگ معرفی شد - تکفارس 
دوربین Gear 360 سامسونگ معرفی شد - تکفارس 

دوربین Gear 360 سامسونگ معرفی شد

مبین محمدی
۲ اسفند ۱۳۹۴ - 23:25
دوربین Gear 360 سامسونگ معرفی شد - تکفارس 

امشب سامسونگ در کنار معرفی دو پرچم دار بی‌نظیر خود دوربین Gear 360 را معرفی کرد که قابلیت ضبط فیلم‌های ۳۶۰ درجه‌ای را نیز به ارمغان آورده است. این دستگاه همانند دستگاه رقیب خود یعنی دوربین ۳۶۰ درجه‌ای ال‌جی است اگرچه تفاوت‌هایی دارند اما وجه اشتراک آن‌ها نیز ضبط تصاویر و لحظه‌های شماست. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

دوربین جدید سامسونگ به شما این امکان را می دهد تا تصویر را به صورت همزمان روی گلکسی اس ۷ خود یا هدست واقعیت مجازی داشته باشید و از طریق آن تصاویر در حال ضبط را ببینید. همچنین می‌تواند فیلم‌های ضبط شده را به صورت مستقیم روی شبکه‌های اجتماعی ارسال کند و همچنین حافظه آن تا سقف ۱۲۸ گیگابایت از طریق اسلات کارت میکرو‌اس‌دی ارتقا می‌یابد.

دوربین ۳۶۰ درجه‌ای به زودی به یک فرمت محبوب در دنیای مجازی تبدیل می‌شود. این دوربین کیفیت فوق‌العاده‌ای را دارد که وضوح آن ۳۸۴۰ x 1920 پیکسل نیز است.

وزن دوربین Gear 360 تنها ۱۵۳ گرم بوده و همین باعث شده تا به راحتی حمل شود. لنز دوربین ضدلک بوده و در برابر گردو غبار نیز مقاوم است. دوربین Gear 360 قرار است که در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ نیز روانه بازار شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.