شرکت اپل به دلیل خطای ۵۳ عذرخواهی کرد - تکفارس 
شرکت اپل به دلیل خطای ۵۳ عذرخواهی کرد - تکفارس 

شرکت اپل به دلیل خطای ۵۳ عذرخواهی کرد

مهدی فوقی
۳ اسفند ۱۳۹۴ - 12:30
شرکت اپل به دلیل خطای ۵۳ عذرخواهی کرد - تکفارس 

کمپانی بزرگ اپل رسما به کاربرانی که مشکلات زیادی در اثر باگ ایجاد کننده‌ی ارور ۵۳ داشتند عذر خواهی کرد و از سایت تک اینسایدر یک عذر خواهی رسمی کرد؛ جهت خواندن خبر با تکفارس همراه باشید…

شرکت اپل بعد از انتشار خبر روزنامه گاردین مبنی بر وجود خطای ۵۳ موضوع گیری خاصی کرد اما در همین هنگام به انتشار نسخه جدیدی از ios اقدام کرد و گفت هنگامی که افراد غیر متخصص، برای فعال کردن سنسور اثر انگشت تلاش کنند، اﺭﻭﺭ ۵۳ اﻴﺠﺎﺩ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ که با این خطا موبایل شما دیگر موبایل نیست بلکه یک تکه فلز آشغال است و با آن هیچ کاری نمی‌توانید بکنید همچنین شرکت اپل گفت:اﻳﻦ ﺑﺎﮒ ﺑﺮاﻱ آزمون های ﺁﺯﻣﺎﻳﺸﻲ ﺩﺭ ﻣﺮاﺣﻞ ﺗﻮﻟﻴﺪ اﻳﺠﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ و ﻗﺮاﺭ ﻧﺒﻮﺩ ﻛﻪ ﺩﺭ ﻧﺴﺨﻪ ﻫﺎﻱ ﻧﻬﺎﻳﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ و حال که این باگ در نسخه های نهایی سیستم عامل قرار دارد باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای کاربران شده است و این شرکت کاربران را به آپدیت سیستم عامل خود به آخرین نسخه فراخوان کرده است ، این نسه که iOS 9.2.1 است پیشنهاد شرکت اپل برای رفع مشکل خطای ۵۳ خواهد بود.

متن کامل عذرخواهی شرکت اپل به شرح زیر است:

اﻣﺮﻭﺯ، کمپانی اﭘﻞ ﺑﺎ اﻧﺘﺸﺎﺭ ﻳﻚ ﺁﭘﺪﻳﺖ ﻧﺮﻡ اﻓﺰاﺭﻱ ﻛﻪ می ﺗﻮاﻧﻴﺪ ﺁﻥ ﺭا از ﺁﻳﺘﻮﻧﺰ ﻣﻚ ﻳﺎ ﭘﻲ ﺳﻲ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﻛﻨﻴﺪ، اﻳﻦ ﻣﺸﻜﻞ را ﺭﻓﻊ ﻛﺮﺩﻩ اﺳﺖ. ﻣﺎ ﺑﺎﺑﺖ ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﻧﺎﺭاﺣﺘﻲ و ﻣﺸﻜﻠﻲ ﻛﻪ ﭘﻴﺶ ﺁﻣﺪﻩ ﻋﺬﺭ ﺧﻮاﻫﻲ ﻣﻲ ﻛﻨﻴﻢ. این باگ برای آزمایش دستگاه ها طراحی شده بود و قرار نبود که کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. افرادی که نسبت به خرید بدون ضمانت دستگاه جدید اقدام کرده اند، برای دریافت بازپرداخت خود، با AppleCare تماس بگیرند.

حال اگر ایرانیان به جای مرجوع کردن کالا به دبی و تعمییر توسط کارشناسان این شرکت در آنجا در ایران این کار را انجام دهند به جای موبایل هوشمند یک تکه آشغال دارند و دیگر نمی‌توانند از موبایل خود استفاده کنند چرا که تعمیر تاچ آیدی فقط  باید توسط متخصصان شرکت اپل صورت گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید