ایسر گوشی‌هوشمند Liquid Jade 2 را در MWC 2016 معرفی کرد - تکفارس 
ایسر گوشی‌هوشمند Liquid Jade 2 را در MWC 2016 معرفی کرد - تکفارس 

ایسر گوشی‌هوشمند Liquid Jade 2 را در MWC 2016 معرفی کرد

مبین محمدی
۳ اسفند ۱۳۹۴ - 20:41
ایسر گوشی‌هوشمند Liquid Jade 2 را در MWC 2016 معرفی کرد - تکفارس 

شرکت ایسر امروز گوشی‌هوشمند اندرویدی جدید خود را با نام Liquid Jade 2 معرفی کرد. دستگاه جدید شرکت ایسر یک حافظه داخلی ۱ ترابایتی هیبریدی را ارائه می‌دهد. این بدان معنا است که Liquid Jade 2 دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بوده و تا سقف ۱۰۰۰ گیگابایت حافظه ابری را در دسترس قرار خواهد داد، این ویژگی فوق‌العاده است اما بسته به عملکرد آن نیز دارد.  در ادامه با تکفارس همراه باشید.

گوشی‌هوشمند Liquid Jade 2 شباهت بسیاری به دستگاه ویندوز ۱۰ Liquid Jade نیز دارد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. قدرت Liquid Jade توسط پردازنده Snapdragon 808 که ۶ هسته را دارد تامین می‌شود، از اتصال LTE  پشتیبانی می‌کند، رم ۳ گیگابایتی آن بر قدرت دستگاه افزوده، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی توانایی ضبط فیلم‌های ۴K را دارد که مجهز به قابلیت فوکوس خودکار است.

دستگاه جدید ایسر با سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشملو روانه بازار می‌گردد اما متاسفانه ایسر هنوز درباره قیمت Liquid Jade 2 هیچ خبری منتشر نکرده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟ در روزهای اینده با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات MWC 2016 مطلع شوید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.