آلکاتل گوشی‌‌های هوشمند میان رده POP4 POP 4+ و POP 4S را معرفی کرد - تکفارس 
آلکاتل گوشی‌‌های هوشمند میان رده POP4 POP 4+ و POP 4S را معرفی کرد - تکفارس 

آلکاتل گوشی‌‌های هوشمند میان رده POP4 POP 4+ و POP 4S را معرفی کرد

مبین محمدی
۳ اسفند ۱۳۹۴ - 23:10
آلکاتل گوشی‌‌های هوشمند میان رده POP4 POP 4+ و POP 4S را معرفی کرد - تکفارس 

کنگره جهانی موبایل امسال بارسلونا شور و شوق بسیاری را دارد و تاکنون شرکت‌های بزرگ بسیاری محصولات جدید خود را معرفی کرده‌اند. شرکت آلکاتل امروز سه مدل گوشی هوشمند جدید میان‌رده را در دامنه POP 4 معرفی کرد. این سه گوشی‌هوشمند با نام‌های POP4، POP 4+ و POP 4S نشان داده شده اند. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این دستگاه‌ها بیاندازیم.

گوشی هوشمند Alcatel POP دارای صفحه نمایش ۵ اینچی HD (720p) IPS LCD است و قدرت آن توسط پردازنده چهار هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 210، رم ۱ گیگابایتی تامین می‌شود و همچنین دارای حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، پشتیبانی اسلات کارت میکرو‌اس‌دی تا سقف ۳۲ گیگابایتو دو دوربین اصلی و سلفی ۸ و ۵ مگاپیکسلی است. دستگاه فوق که درباره آن صحبت می‌کنیم دارای سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشملو از پیش نصب شده است و همچنین ظرفیت باتری آن ۲,۵۰۰mAh نیز است.

alcatel_pop_4_2

گوشی‌هوشمند POP 4 پلاس نسخه پشرفته تر POP 4 است و دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی HD (720p) IPS LCD، چیپست SD210، رم ۱.۵ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و اتصال ۴G LTE است.

اما پرچم دار این سری گوشی‌های هوشمند POP 4S است که به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی FullHD (1080p) مجهز بوده و قدرت آن توسط پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio P10 و رم ۲ گیگابایتی نیز تامین می‌شود. حافظه داخلی دستگاه ۱۶ گیگابایت بوده و گزینه اسلات کارت میکرو اس‌دی برای ارتقا حافظه همچنان موجود است.

این دستگاه نسبت به نسخه‌های قبلی دوربین‌های بهتری دارد که شامل  دوربین اصلی ۱۳MPو دوربین سلفی ۵MP نیز می‌شود. دستگاه فوق اندروید ۶.۰ مارشملو را اجرا می‌کند و اتصال ۴G LTE در آن نیز برقرار است. متاسفانه شرکت آلکاتل هنوز هیچ جزئیاتی از قیمت و تاریخ عرضه اعلام نکرده است اما کنگره جهانی موبایل همچنان برقرار بوده و این احتمال وجود دارد که در طول آن جزئیات عرضه را اعلام کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.