SanDisk سریع‌ترین حافظه میکرو اس‌دی و USB جهان را معرفی کرد - تکفارس 
SanDisk سریع‌ترین حافظه میکرو اس‌دی و USB جهان را معرفی کرد - تکفارس 

SanDisk سریع‌ترین حافظه میکرو اس‌دی و USB جهان را معرفی کرد

مبین محمدی
۳ اسفند ۱۳۹۴ - 23:35
SanDisk سریع‌ترین حافظه میکرو اس‌دی و USB جهان را معرفی کرد - تکفارس 

امروز در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ شرکت SanDisk فلش درایو جدید Ultra USB Type-C را معرفی کرد که در واقع سریع‌ترین و بیش‌ترین حافظه USB Type-C را به ارمغان آورده است. علاوه بر این شرکت SanDisk به فکر دستگاه‌های نسل جدید بوده و کارت حافظه Extreme PRO microSDXC UHS-II را نیز معرفی کرد که سریع‌ترین سرعت  انتقال داده را نیز دارد. در ادامه با تکفارس همراه باشید ازجزئیات این دو محصول آگاه شوید.

شرکت SanDisk در طی چند ماه اخیر بسیار فعال بوده و در CES 2016 هم خودی را نشان داد. حافظه فلش درایو جدید این شرکت ۱۲۸ گیگابایت است که سرعت انتقال داده آن ۱۵۰ MB بر ثانیه است، به معنای دیگر سریع‌ترین و همچنین بزگترین حافظه USB Type-C جهان به شمار می‌آید.

لازم به ذکر است که این فلش درایو در ظرفیت های ۱۶، ۳۲، ۶۴، و ۱۲۸ گیگابایت موجود است که دارای ۱ تا ۵ سال گارانتی خواهند بود، قیمت این فلش درایوها به ترتیب ۲۰، ۳۰، ۵۰ و ۸۰ دلار است و فروش آن‌ها قرار است که به زودی در خرده‌فروشی‌های آنلاین آغاز شود،

این شرکت به صورت همزمان Extreme PRO microSDXC UHS-II را نیز معرفی کرد که هدف اصلی طراحی این اسلات کارت برای استفاده در دوربین‌های دیجیتالی است. اسلات کارت جدید این شرکت در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود که از نظر سرعت هم عملکرد فوق‌العاده‌ای را دارد. سرعت این اسلات کارت تا سقف ۲۷۵ MB بر ثانیه است اما قیمت آن برای هردو نسخه ۱۸۰  و ۳۰۰ دلار اعلام شده است که البته گارانتی مادام‌العمر را دارند، اما باز هم قیمت آن گران است. به هر حال اگر قصد خرید یک مموری کارت را دارید مدل جدید اس‌دی کارد SanDisk بهترین گزینه برای تبلت یا گوشی هوشمند شما است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید