آلکاتل تبلت / لپ‌تاپ PLUS 10 را معرفی کرد - تکفارس 
آلکاتل تبلت / لپ‌تاپ PLUS 10 را معرفی کرد - تکفارس 

آلکاتل تبلت / لپ‌تاپ PLUS 10 را معرفی کرد

مبین محمدی
۴ اسفند ۱۳۹۴ - 00:08
آلکاتل تبلت / لپ‌تاپ PLUS 10 را معرفی کرد - تکفارس 

اگر شما به هر دلیلی استفاده از گوشی‌های هوشمند را دوست ندارید ممکن است تبلت‌ها گزینه خوبی برای موقعیت فعلی شما باشند آلکاتل در MWC 2016 علاوه بر گوشی‌های هوشمند جدید خود از دستگاه PLUS 10 که مبتنی بر ویندوز ۱۰ است را رونمایی کرد. این دستگاه در واقع ۲-in-1 نامیده می‌شود که در واقع به یک لپ‌تاپ تبدیل می‌شود. به معنای دیگر دارای یک صفحه کلید کاربردی است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

با توجه به گفته Vittorio Di Mauro که در واقع مدیر اتصالات هوشمند در آلکاتل است تبلت/لپ‌تاپ PLUS 10 اولین دستگاه ۲-in-1 مبتنی بر ویندوز ۱۰ به شمار می‌آید و به گفته وی کاربر می‌تواند این تبلت/لپ‌تاپ را به هر جایی ببرد و در هر زمانی از آن استفاده کند.

این دستگاه فوق‌العاده آلکاتل دارای یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی IPS 1280×۸۰۰ بوده و در زیر بدنه زیبای آن یک پردازنده چهار هسته‌ای وجود دارد. حافظه این دستگاه ۳۲ گیگابایت بوده و صفحه کلید آن می‌تواند به سادگی از دستگاه جدا شود. دستگاه فوق اتصال ۴G LTE را پشتیبانی می‌کند و همچنین مجهز به WiFi hotspot است. باتری PLUS 10 دارای ظرفیت ۸,۴۱۰mAh بوده که با توجه به گفته آلکاتل می‌تواند تا ۸ ساعت روشن بماند . متاسفانه آلکاتل هنوز هیچ خبری درباره قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه منتشر نکرده است اما به محض انتشار جزئیات بیش‌تر ما شما را در تکفارس مطلع خواهیم کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.