Gionee گوشی‌هوشمند Elife S8 را معرفی کرد - تکفارس 
Gionee گوشی‌هوشمند Elife S8 را معرفی کرد - تکفارس 

Gionee گوشی‌هوشمند Elife S8 را معرفی کرد

مبین محمدی
۴ اسفند ۱۳۹۴ - 00:30
Gionee گوشی‌هوشمند Elife S8 را معرفی کرد - تکفارس 

همانطور که می‌دانید کنگره جهانی موبایل امسال در شهر بارسلونا اسپانیا در جال برگزاری است، این نمایشگاه در واقع بزرگ‌ترین رویداد تکنولوژی است و شرکت‌های بزرگ و مهمی بهترین محصولات خود را معرفی کرده‌اند. البته امسال برای طرفداران اندرویدی فوق‌العاده بوده است چرکه سامسونگ و ال‌جی پرچم دارهای خود را در این رویداد معرفی کرد‌ه‌اند. شرکت چینی Gionee امروز آخرین پرچم دار خود را با نام Elife S8 نیز معرفی کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

گوشی‌هوشمند Elife S8 داریا یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD 1080×۱۹۲۰ pixels و ضخامت بدنه آن ۷mm است. قدرت این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته‌ای Helio P10 SoC by MediaTek و رم ۴ گیگابایتی تامین می‌شود، خافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت بوده و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی آن با قابلیت فوکوس خودکار یک کیفیت فوق‌العاده را به ارمغان می‌آورد.

دکمه صفحه اصلی یا اصطلاحا دکمه Home در قسمت پایینی قرار گرفته است که یک سنسور اثر انگشت در آن تعبیه شده است. باتری این دستگاه ۳۰۰۰ mAh بوده اما متاسفانه هنوز جزئیاتی درباره دوام آن منتشر نشده است. گوشی‌هوشمند Elife S8 دو سیم کارته بوده و از اتصال ۴G LTE پشتیبانی می‌کند.

از لحاظ نرم‌افزاری باید اعلام کنم که گوشی‌هوشمند Elife S8 مجهز به سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشملو است و شرکت Gionee امکانات جدیدی را در آن به ارمفان آورده است که می توان به “dual WhatsApp” و “dual WeChat” اشاره کرد، همانطور که از نام آن‌ها پیدا است شما می‌توانید به صورت همزمان به دو حساب کاربری دسترسی داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های می توان به ۳D Touch در صفحه نمایش اشاره کرد.

قیمت گوشی‌هوشمند Gionee Elife S8 تنها ۴۹۴ دلار بوده و در ماه مارس روانه بازارهای اروپا و هند نیز خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید