گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در تاریخ ۲۱ اسفند در ۶۰ کشور عرضه می‌شود - تکفارس 
گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در تاریخ ۲۱ اسفند در ۶۰ کشور عرضه می‌شود - تکفارس 

گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در تاریخ ۲۱ اسفند در ۶۰ کشور عرضه می‌شود

مبین محمدی
۴ اسفند ۱۳۹۴ - 09:57
گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در تاریخ ۲۱ اسفند در ۶۰ کشور عرضه می‌شود - تکفارس 

روز یکشنبه سامسونگ در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را به عنوان دو پرچم دار جدید خود معرفی کرد. اکنون با توجه به گفته سامسونگ پیش‌فروش این دستگاه در تاریخ ۲۳ فوریه یعنی امروز در برخی از کشورها آغاز می‌شود. حال باتوجه به گزارشات جدیدی که از DJ Koh منتشر شده است، این دو دستگاه خارق‌العاده در تاریخ ۱۱ مار برابر با ۲۱ اسفند روانه بازار ۶۰ کشور خواهند شد. در ادامه با تتکفارس همراه باشید.

DJ Koh در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که باتوجه به فروش گلکسی اس ۶ باید گلکسی اس ۷ فروش بالاتری را داشته باشد. به همین دلیل است که سامسونگ به کسانی که این دو دستگاه را در بین تاریخ‌های ۲۳ فوریه ۱۸ مارس خریداری می‌کنند یک هدست Gear VR به عنوان هدیه خواهد داد.

تخمین زده شده که ساسونگ در سال ۲۰۱۵ تقریبا ۳۸ میلیون واحد گلکسی اس ۶ را فروخته است که انتظار می‌رود این رقم برای پرچم دار جدید تا ۴۰ میلیون افزایش یابد.

دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷  و اس ۷ اج همچنان قدرتمند‌تر از گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج هستند و با ویژگی‌های جدیدی از قبیل پردازنده جدید، ضدآب بودن،اسلات کارت میکرو اس‌دی و سیستم خنک کننده می‌تواند بهترین گزینه برای خرید و داشتن یک پرچم دار است. اگر از علاقه مندان به این دو دستگاه هستید حتما مطالب چند روز گذشته تکفارس را دنبال کنید شاید مقایسه‌ها برای شما جذاب باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.