گلکسی نوت ۶ ممکن است با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود - تکفارس 
گلکسی نوت ۶ ممکن است با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود - تکفارس 

گلکسی نوت ۶ ممکن است با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود

مبین محمدی
۶ اسفند ۱۳۹۴ - 15:20
گلکسی نوت ۶ ممکن است با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود - تکفارس 

همانطور که می‌دانید گلکسی نوت ۶ پرچم دار بعدی سری نوت سامسونگ خواهد بود که قرار است در سال جاری توسط سامسونگ معرفی شود و به نظر می‌رسد که حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

شرکت سامسونگ به تازگی حافظه جدید ۲۵۶ گیگابایتی UFS یا Universal Flash Storage را برای دستگاه‌های موبایل معرفی کرد و حدس و گمان ما این است که در نوت حافظه  گیگابایتی UFS وجود خواهد داشت

256GB-UFS

حافظه UFS سامسونگ سرعت فوق‌العاده بالایی را دارد و همچنین ظرفیت آن بزرگ‌تر شده که برای دستگاه‌های رده بالا نیز استفاده خواهد شد.  لازم به ذکر است که حافظه UFS  از ۴۵,۰۰۰ و ۴۰,۰۰۰ ورودی/خروجی به ازای هر ثانیه پشتیبانی می‌کند. این حافظه جدید دوبرابر سریع‌تر از  SATA SSD رایانه‌های شخصی است که باتوجه به گفته‌های سامسونگ این شرکت قرار است که در آینده نزدیک بیش‌تر روی این حافظه کار کند.

متاسفانه سامسونگ هیچ جزئیاتی از حافظه ۲۵۶ گیگابایت UFS نشان نداده است اما در این مواقع سامسونگ تکنولوژی‌های جدید خود را برای پرچم‌دارهای جدید می‌گذارد پس گلکسی نوت ۶ دارای این نوع حافظه خواهد بود. البته این بر اساس شایعات و حدس و گمان است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.