شایعه: آیفون ۵se برای سوم فروردین آماده می‌شود - تکفارس 
شایعه: آیفون ۵se برای سوم فروردین آماده می‌شود - تکفارس 

شایعه: آیفون ۵se برای سوم فروردین آماده می‌شود

مبین محمدی
۷ اسفند ۱۳۹۴ - 11:55
شایعه: آیفون ۵se برای سوم فروردین آماده می‌شود - تکفارس 

باتوجه به گزارشات اخیر منتشر شده شرت اپل قرار است که محصولات جدید خود را در تاریخ ۱۵ مارس به صورت رسمی معرفی کند و فروش آن‌ها هم در تاریخ ۱۸ مارش آغاز خواهد شد که این اخبار بدان معنی است در طی هفته‌های آینده اپل ارسال دعوتنامه‌ها را آغاز خواهد کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

شایعات جدید اظهار می‌دارد که اپل تاریخ جدیدی را برای برگزاری رویداد خود در نظر گرفته  است و اگر بر مبنای واقعیت باشد آیفون ۵se در تاریخ ۲۲ مارس برابر با سوم فروردین پرده‌برداری می‌شود. البته تفاوت این تاریخ با تاریخ قبلی تنها یک هفته است و تاثیر چندانی ندارد.

رویداد فصل بهار اپل انتظار می‌رود برای آیفون ۵se باشد، البته در این رویداد دستگاه‌های دیگری هم معرفی خواهند شد که در ابتدا فقط به معرفی آیپد ایر ۳ فکر کرده بودیم اما اکنون ممکن است آیپد پرو ۹.۷ اینچی در آن حضور داشته باشد.

ساله گذشته در این  رویداد اپل واچ به صورت رسمی معرفی شد اکنون که انتظار نسخه جدید اپل واچ را در این تاریخ نداریم و قرار است که در رویداد شهریور ماه این شرکت آیفون‌های جدید و ساعت هوشمند جدید معرفی شد پس با این وجود احتمال دارد که مک بوک جدید در این رویداد معرفی شود. به هر حال در هفته‌های آینده جزئیات بیش‌تری درباره این رویداد منتشر می‌شود و ما شما را د تکفارس مطلع می‌کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.