داعش مدیرعامل فیسبوک و توییتر را تهدید کرد - تکفارس 
داعش مدیرعامل فیسبوک و توییتر را تهدید کرد - تکفارس 

داعش مدیرعامل فیسبوک و توییتر را تهدید کرد

مهدی فوقی
۷ اسفند ۱۳۹۴ - 17:00
داعش مدیرعامل فیسبوک و توییتر را تهدید کرد - تکفارس 

پس از مسدود شدن حساب کاربری تویتر و فیسبوک افراد زیادی که به ارتباط با داعش و اعمال غیر انسانی متهم بودند، حال داعش در جواب به این کارها به تهدید کردنن مدیر عامل شرکت فیسبوک یعنی مارک زاکربرگ و جک دروسی مدیر عامل تویتر پرداخته است؛ جهت خواندن خبر با تکفارس همراه باشید…

گروهی با نام طرفداران ارتش خلیفه با ساخت یک ویدئو و پخش آن در فضای مجازی قصد دارند تا پاسخی به حذف شدن حساب و گروه های خود در شبکه های اجتماعی فیسبوک و تویتر بدهند، در ویدئو پخش شدده شاهد عکسی از زاکربرگ و دورسی هستیم که در آتش می‌سوزند و و بر روی عکس جای شلیک گلوله است که نشان از یک تهدید جدی از طرف حامیان داعش در اروپا و آمریکا دارد.

ویدئو پخش شده دارای صحبت های جالبی است که این صحبت ها از طرف سردسته حامیان خارجی داعش است، این فرد اعلام کرد :

شما هر روز اعلام می‌کنید که تعداد زیادی از حساب‌های کاربری ما را مسدود کرده‌اید، و ما به شما می‌گوییم که آیا این تمام کاری‌ است که می‌توانید انجام دهید؟ شما در حد ما نیستید. اگر شما یک حساب کاربری ما را مسدود کنید، ما ده حساب از شما مسدود می‌کنیم و نام شما را نیز همراه با سایت‌هایتان از اینترنت حذف خواهیم کرد.

داعش که تا بحال در عراق و سوریه ضربه های شدید و زیادی را خورده است از شهریور ماه قصد داشت تا با پرکردن تبلیغات خود در فضای مجازی و ترساندن مردم سریعتر به اهداف خود برسد و تا حدی نیز موفق شد اما توییتر در حال حاضر ۱۲۵ هزار حساب کاربری را از شهریور ماه تا بحال حذف کرده است و با تاکید بر این شعار که “تروریسم در سرویش شبکه اجتماعی ما نقشی ندارد” توانسته است در کنار فیسبوک ضربه های شدیدی را در ارتباط و تبلیغات به این گروهک تروریستی خطرناک بزند.

داعش بعد از ترک سیستم تویتر به تلگرام روی آورد تا مردم خاورمیانه را بیشتر به ترس بیاندازد مخصوصا ایران را اما باز هم ناکام ماند چرا که تلگرام اکانت هایی که تروریسم را  تبلیغ می‌کنند مسدود کرده است. البته داعش در حال حاض از سرویس Tumblr برای تبلیغات و ارتباط اعضای درون سازمانی خود استفاده می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.