موبایل اچ تی سی M10 دارای دوربین رقابتی است - تکفارس 
موبایل اچ تی سی M10 دارای دوربین رقابتی است - تکفارس 

موبایل اچ تی سی M10 دارای دوربین رقابتی است

مهدی فوقی
۸ اسفند ۱۳۹۴ - 19:52
موبایل اچ تی سی M10 دارای دوربین رقابتی است - تکفارس 

دوربین پرچمدار جدید شرکت اچ تی سی نسبت به نسخه های قبلی بسیار کامل تر و بهبود یافته تر است این در حالی است که ادعا شده این دوربین در حد پرچمداران شرکت های دیگر خواهد بود؛ جهت خواندن خبر با تکفارس همراه باشید…

چندی پیش شاهد تیزر تبلیغاتی شرکت اچ تی سی و عکس هایی منتشر شده از موبایل هوشمندی که قرار است پرچمدار جدید این شرکت در سال ۲۰۱۶ باشد بودیم اما حالا رئیس امور مالی شرکت اچ تی سی یعنی آقای چیالین چانگ درباره دوربین این شرکت ادعاهایی جالب کرده است، بنا به صحبت ها و گزارشات دوربین این پرچمدار جدید بسیار قانع کننده تر خواهد و دارای دوربینی رقابتی است یعنی دوربین این شرکت توانایی رقابت با دوربین پرچمداران سایر شرکت ها را خواهد داشت این تصمیم هنگامی گرفته شده است که در خواست های بسیار زیادی مبنی بر تجدید نظر در ساخت دوربین این پرچمدار از سوی فن اچ تی سی صورت گرفته است دوربین این موبایل در حد پرچمدارانی چون سامسونگ اس ۷ و یا حتی ال جی جی ۵ باشد که احتمالا هر چه تلاش شود دوربین این موبایل به ال جی جی ۵ نخواهد رسید.

طبق اطلاعات منتشر شده دوربین اچ تی سی وان ام ۱۰ یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراپیکسل با فوکوس اتوماتیک لیزری است. که نسبت به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اچ تی سی وان ام ۹، و همچنین دوربین ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل دوگانه ی اچ تی سی وان ام ۸ ، تغییری اساسی محسوب می شود. همانطور که می دانید، دوربین وان ام ۹ و  وان ام ۸ واقعا همتراز با آنچه رقبا ارائه می دادند، نبود. بنابراین باید دید که دوربین اچ تی سی وان ام ۱۰ در مقایسه با رقبا چه حرفی برای گفتن دارد. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که هر پیکسل آن بزرگتر از حد پیکسل معمولی است همچنین احتمال دارد که قسمت مخصوصی برای بخش نرم افزاری این موبایل در نظر گرفته شده باشد و یک سنسور مخصوص و بهتر از پرچمداران قبلی این شرکت برای دوربین آن استفاده شود.

اچ تی سی وان ام ۱۰ در ماه مارس سال میلادی جاری در کنفرانس اختصاصی این شرکت با بدنه تمام فلزی معرفی خواهد شد علاوه بر این این موبایل دارای سخت افزار بروزی خواهد بودکه با استفاده از پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ و رم ۴ گیگابایت و همچنیین ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و یک صفحه نمایش جدید در تمامی مدل های اچ تی سی یعنی یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی LED با کیفیت QHD سخت افزار اصلی این گوشی پرچمدار را تشکیل دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.