Oppo R9 در تاریخ ۲۷ اسفند معرفی می‌شود - تکفارس 
Oppo R9 در تاریخ ۲۷ اسفند معرفی می‌شود - تکفارس 

Oppo R9 در تاریخ ۲۷ اسفند معرفی می‌شود

مبین محمدی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 12:21
Oppo R9 در تاریخ ۲۷ اسفند معرفی می‌شود - تکفارس 

شزکت Oppo مدت طولانی نیست که در صنعت تکنولوژی فعالیت می‌کند، این شرکت در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و تاکنون تکنولوژی‌های زیادی را برای جهانیان معرفی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به SmartSensor OIS اشاره کرد. همانطور که می‌دانید مدتی است شایعاتی درباره گوشی‌هوشمند Oppo R9 منتشر شده است. این شرکت قرار است که در تاریخ ۱۷ مارس برابر با ۲۷ اسفند میزبانی یک رویداد را برعهده گیرد و در آن گوشی‌هوشمند Oppo R9 را معرفی کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

بعد از همه این‌ها و کل شایعات منتشر شده گوشی‌هوشمند Oppo R9 مدت زیادی است که به طور خیالی وجود دارد البته از سوی شرکت سازنده این دستگاه تایید شده است. به هر حال در تاریخ ۲۷ اسفند این دستگاه به صورت رسمی معرفی خواهد شد و از این آگاه هستیم که رویداد شلوغی در راه است. دستگاه نام برده شده قرار است که جانشین Oppo R7 باشد که در سال گذشته عرضه شد.

این شرکت چینی در سراسر چین برای برگزاری این رویداد در حال تبلیغ است، از ایستگاه‌های مترو گرفته تا اتوبوس و خیابان‌های شلوغ ، تصویر فوق یکی از این آگهی ها را نشان می‌دهد. متاسفانه جزئیات چندانی درباره این دستگاه منتشر نشده است و اکنون باید تا فرا رسیدن تاریخ اعلام شده صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.