آیفون SE ممکن است به این شکل باشد - تکفارس 
آیفون SE ممکن است به این شکل باشد - تکفارس 

آیفون SE ممکن است به این شکل باشد

مبین محمدی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 14:00
آیفون SE ممکن است به این شکل باشد - تکفارس 

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون گوشی‌هوشمند آیفون ۴ اینچی که به تازگی نام آیفون SE را به خود گرفته است منتشر شده است. چیزی که درباره این دستگاه مطمئن هستیم و هیچ شکی درباره آن نیست وجود صفحه نمایش ۴ اینچی است. اما سوال اینجاست که آیا قرار بر این است که دستگاه جدید اپل کوچکتر از آیفون ۶ باشد یا خیر؟ شایعات طراحی شبیه به آیفون ۵ را خبر می‌دهند و از سوی دیگر ممکن است که شرکت اپل بخواهد که دستگاه فوق را با شکل و شمایلی جدید روانه بازار کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در حال حاضر سه طرح یا تصویر رندر شده از آیفون ۴ اینچی یا SE منتشر شده است که در تصویر اصلی این پست پیدا است. اولین تصویر آیفون ۴ اینچی را همانند آیفون ۵ جلوه می‌دهد که توسط ۹to5Mac منتشر شده است.

رندر دیگر از این دستگاه از سوی @OnLeaks منتشر شده است که طراحی را بین دو گوشی‌هوشمند آیفون ۵ و آیفون ۶ نشان می‌دهد. همچنین در تصویر سوم منحنی هایی وجود دارد که طراحی را مقداری متفاوت از این دو نشان می‌دهد. شرکت اگل تاکنون هیچ تصویر رسمی از این دستاه منتشر نکرده است و این طرح‌ها بر اساس حدس و گمان بوده که توسط افرادی طراحی شده‌اند، البته لازم به ذکر است که دستگاه نام برده شده ممکن است یکی از این شکل‌ها را داشته باشد.

سامسونگ و ال‌جی و برخی دیگر زا کمپانی ها از پرچم‌دارهای جدید خود رونمایی کرده‌اند که اکنون پیش‌فروش ال‌جی جی ۵، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج آغاز شده است. اگرچه اپل فغلا پرچم‌داری را تا اواخر شهریور ماه برای عرضه ندارد اما این آیفون جدید می‌تواند موجب افزایش فروش این شرکت شود و شاید رقابت در رکورد فروش ایجاد کند. به هر حال باید تا برگزاری رسمی رویداد معریف آیفون ۵SE صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.