نسخه رایگان Forza Motorsport برای ویندوز ۱۰ تایید شد - تکفارس 
نسخه رایگان Forza Motorsport برای ویندوز ۱۰ تایید شد - تکفارس 

نسخه رایگان Forza Motorsport برای ویندوز ۱۰ تایید شد

مبین محمدی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 22:38
نسخه رایگان Forza Motorsport برای ویندوز ۱۰ تایید شد - تکفارس 

همانطور که می‌دانید شرکت مایکروسافت بازی‌های بسیاری را که برای ایکس باکس وان منتشر شده‌اند را به صورت رایگان برای کاربران پی‌سی که دارای ویندوز ۱۰ هستند را منتشر کرده است. این شرکت امروز اعلام کرد که بازی Forza Motorsport به صورت رایگان برای کاربران رایانه‌های شخصی که دارای ویندوز ۱۰ هستند منتشر می‌کند که در واقع Forza Motorsport 6: Apex نام دارد. این شرکت رایگان بودن و انتشار زودتر آن را نیز تایید کرده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

متاسفانه مایکروسافت هنوز به تاریخ انتشار Forza Motorsport 6: Apex اشاره‌ای نکرده است اما آنطور که پیدا است در بهار سال جاری میلادی در ویندوز استور قرار می‌گیرد.

بازی Forza Motorsport 6: Apex تحت توسعه استودیو ۱۰ بوده است که برای احرا به DirectX12 نیاز دارد و در واقع این اولین گام مایکروسافت برای ارائه تجربه بازی Forza به کاربران پی‌سی است. آنطور که پیدا است کاربران به ۲۰ اتومبیل در این بازی پی‌سی دسترسی دارند که همه آن‌ها متغلق به سال ۲۰۱۷ هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به Ford GT، ۱۹۷۳ Pontiac Firebird Trans Am SD-455 و بیش‌تر از اینها را اشاره کرد. علاوه بر این گیمر به لیست وسیعی از آهنگ‌ها دسترسی خواهد داشت که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به  Spa-Francorchamps و Top Gear اشاره کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید