تصویر و مشخصات فاش شده از هواوی P9 - تکفارس 
تصویر و مشخصات فاش شده از هواوی P9 - تکفارس 

تصویر و مشخصات فاش شده از هواوی P9

مبین محمدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - 09:58
تصویر و مشخصات فاش شده از هواوی P9 - تکفارس 

در طول چند هفته گذشته شایعات بسیاری درباره گوشی‌هوشمند هواوی P9 فاش شده است که می‌توان گفت بر اساس حدس و گمان هستند. در حال حاضر گزارش جدید از سوی مجله انگلیسی زبان VentureBeat منتشر شده است که به نظر می‌رسد روی این پرچم‌دار آینده تاکید دارد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در این گزارش چند تصویر رندر شده از پرچم‌درا هواوی منتشر شده است که طراحی فلزی باریک آن را نیز تایید می‌کند. این پرچم‌دار در پشت دستگاه دارای یک سنسور اثر انگشت بوده و دو دوربین اصلی پشتی در آن وجود دارد همچنین از ویژگی‌های برتر آن می‌توان به USB-C اشاره کرد. البته قاب پایینی آن قدری ضخامت دارد که هنوز معلوم نیست به چه منظوری طراحی شده است.

هواوی ممکن است که چهار نسخه از P9 را روانه بازار کند که شامل نسخه استاندارد، پریمیوم، لایت و نسخه بزرگتر آن یعنی مکس یا پلاس خواهد بود.

باتوجه به گزارشات منتشر شده از VentureBeat این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰p، چیپست Kirin 950، باتری ۳۹۰۰mAh، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و اندروید ۶.۰.۱  مارشملو خواهد بود البته نسخه پریمیوم آن قرار است با رم  ۴ گیگابایتی روانه بازار شود.

همانطور که گفته شد P9 دارای دو دوربین اصلی بوده که مجهز به لنز Leica است و با همکاری این شرکت نیز ساخته شده است که عکاسی منحصر به فرد را از طریق اپلیکیشن اختصاصی نیز فراهم آورده است. انتظار می رود که گوشی‌هوشمند هواوی P9 در نیمه اول سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شود، متاسفانه هوز هیچ اطلاعات دقیقی درباره قیمت و تاریخ دقیق معرفی آن نداریم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.