تصاویر منتشر شده از بسته‌بندی آیفون ۵se جعلی است - تکفارس 
تصاویر منتشر شده از بسته‌بندی آیفون ۵se جعلی است - تکفارس 

تصاویر منتشر شده از بسته‌بندی آیفون ۵se جعلی است

مبین محمدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - 10:12
تصاویر منتشر شده از بسته‌بندی آیفون ۵se جعلی است - تکفارس 

زمانی که شرکتی مانند اپل دستگاه جدیدی را تولید می‌کند کاملا مطمئن هستیم که شایعات بسیاری درباره آن از سوی افرای خاص منتشر می‌شود. البته به ندرت اتفاق می‌افتد که چیزی درباره محصولات جدید اپل فاش شود. دیروز در سانه‌ها تصاویری از آیفون ۵SE و بسته‌بندی آن منتشر شد که شایعات متعددی برای درست یا نادرست بودن آن نیز منتشر شده است. اکنون مشخص شده که این تصویر جعلی بوده و آیفون ۴ اینچی چنیت ظاهری را ندارد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

Steve Hemmerstoffer به نظر می‌رسد از جعلی بودن این تصویر بسیار خوشحال است و در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرده است که این تصویر حعلی است.

#iPhone5se leaked in retail box? Nope…#LOLeak@Pocketnow@phonearenapic.twitter.com/G6RLQ50XQJ

— Steve Hemmerstoffer (@stagueve)March 1, 2016

همانطور که می‌دانید تاکنون شایعاتی درباره گوشی‌هوشمند آیفون ۵se منتشر شده است اما هیچ اطلاعاتی از  مشخصات سخت افزاری حقیقی آن نداریم، البته ممکن است که مشخصات سخت‌افزاری آن نیز همانند آیفون ۶ باشد. چیزی که از آن آگاه هستیم این است که صفحه نمایش دستگاه ۴ اینچی بوده و از TouchID پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این دوربین ۸ مگاپیکسلی و رم ۱ گیگابایتی از دسته شایعاتی هستند که درباره آیفون ۴ ایچی منتشر شده است. به هر حال باید تا سوم فروردین برای برگزاری رویداد رسمی اپل منتظر بمانیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید