هواوی P9 هفته آینده در برلین معرفی می‌شود - تکفارس 
هواوی P9 هفته آینده در برلین معرفی می‌شود - تکفارس 

هواوی P9 هفته آینده در برلین معرفی می‌شود

مبین محمدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - 20:41
هواوی P9 هفته آینده در برلین معرفی می‌شود - تکفارس 

همانطور که می‌دانید مدت زیادی است که شایعات بسیاری درباره پرچم‌دار آینده هواوی یعنی گوشی‌هوشمند P9 در رسانه‌های آنلاین منتشر می‌شود. انتظار این را داشتیم که هواوی از این پرچم‌دار در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ رونمایی کند اما اینگونه نبود. امروز هم مشخصات و تصاویر تازه‌ای درباره دستگاه قوق نیز منتشر شد. اکنون قرار بر این است که شرکت هواوی میزبانی یک رویداد را در شهر برلین آلمان در هفته آینده بر عهده گیرد که به احتمال قوی در طی برگزاری آن گوشی‌هوشمند هواوی P9 را به صورت رسمی معرفی می‌کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

هواوی امروز تیزری را منتشر کرد که در آن به تاریخ ۹ مارس برابر با ۱۹ اسفند ماه اشاره کرده است. این شرکت چهارشنبه هفته آینده در پایتخت آلمان رویداد مطبوعاتی خود را برگزار می‌کند و هم‌اکنون در حال ارسال دعوتنامه‌های خود برای این رویداد است.

تاکنون هیچ مشخصات رسمی را درباره هواوی P9 دریافت نکرده‌ایم اما اگر شایعات درست باشد این دستگاه در چهار نسخه عرضه خواهد شد و باتوجه به شایعات دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی Full HD، پردازنده Kirin 950، رم ۳ گیگابایتی و باتری ۳,۹۰۰mAh نیز است. به هر حال چیزی به برگزاری رویداد هواوی نمانده است و برای برداشته شدن پرده از واقعیت‌ها هنوز هم باید صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید