نسخه جدید سری Forza در E3 2016 رونمایی خواهد شد - تکفارس 
نسخه جدید سری Forza در E3 2016 رونمایی خواهد شد - تکفارس 

نسخه جدید سری Forza در E3 2016 رونمایی خواهد شد

مبین محمدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - 20:56
نسخه جدید سری Forza در E3 2016 رونمایی خواهد شد - تکفارس 

بازی Forza با سبک مسابقه‌ای یا ریسینگ مدت زیادی است در دنیای بازی وجود دارد و طرفداران خاص خود را نیز پیدا کرده است. اکنون در تکفارس خبر خوبی را برای طرفداران بازی Forza داریم، به تازگی تایید شده است که بازی جدید Forza در حال توسعه است و قرار بر این شده که در نمایشگاه E3 2016 پرده‌برداری شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

استودیو بازی سازی Turn 10 هم‌اکنون در حال کار بر روی نسخه جدید این بازی است و قرار بر این شده که آخرین اتومبیل‌های جدید معرفی شده در این بازی باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به لامبورگینی سنتناریو اشاره کرد.

استودیو بازی سازی Turn 10 هنوز هیچ جزئیاتی را از بازی منتشر نکرده است و نام رسمی آن هنوز مشخص نیست، اما قرار بر این است که در نمایشگاه E3 2016 رونمایی شود. به هر حال طرفداران این بازی باید تا معرفی رسمی آن در ماه ژوئن صبر کنند.

تنها چیزی که درباره آن آگاه هستیم این است که لامبورگینی سنتناریو عضو جدید این بازی است و برای اولین بار قرار است که در بازی Forza حضور داشته باشد این بدان معنا است که دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان تجربه جدیدی را با ابر اتومبیل‌هایی که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند را کسب می‌کنند.

همانطور که می‌دانید لامبورگینی سنتناریو به تازگی در نمایشگاه ژنو رونمایی شده است که دارای ۷۷۰ اسب بخار بوده و سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر آن تنها ۲.۸ ثانیه است که اختلاف چندانی با بوگاتی کایرون یا چیرون ندارد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.