گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج رکورد پیش‌فروش را شکستند - تکفارس 
گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج رکورد پیش‌فروش را شکستند - تکفارس 

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج رکورد پیش‌فروش را شکستند

مبین محمدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - 22:04
گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج رکورد پیش‌فروش را شکستند - تکفارس 

ساملونگ دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را به صورت رسمی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ معرفی کرد و پیش‌فروش آن‌ها را نیز در چند روز بعد از مراسم معرفی آغاز نمود. این شرکت برای کسانی که هر کدام از این دو گوشی‌هوشمند را در تاریخ مشخص شده پیش‌خرید کنند یک دستگاه هدست واقعیت مجازی را به صورت رایگان هدیه می‌دهد. اکنون باتوجه به گزارش غیر رسمی سامسونگ این شرکت انفجاری را در رکورد پیش‌فروش داشته است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

پیش‌فروش این دو گوشی‌هوشمند در ۶۰ کشور آغاز شد که به نظر می‌رسد رکورد فوق‌العاده‌ای را ثبت کرده‌اند. باتوجه به گزارش منتشر شده از سوی Russian tech حدود ۶۴% از خریداران گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج را انتخاب کرده‌اند این بدان معنا است که صفحه‌نمایش منحنی طرفداران بیش‌تری را دارد.

البته هنوز هیچ خبر رسمی از سوی سامسونگ برای گزارش پیش‌فروش انجام شده منتشر نشده است اما بنابر گزارش منتشر شده از ۱۱ مارس در مجموع ۱۷.۲ میلون نسخه از دو دستگاه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج فروخته شده است که در واقع یک رکورد فوق‌العاده را نیز ثبت کرده است. این رقم اگرچه هنوز از سوی سامسونگ تایید نشده است اما دور از واقعیت نیست و طرفداران سری اس ۷ فراتر از تصورات ما هستند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.