دولت آمریکا از هکرها دعوت به هک پنتاگون کرد - تکفارس 
دولت آمریکا از هکرها دعوت به هک پنتاگون کرد - تکفارس 

دولت آمریکا از هکرها دعوت به هک پنتاگون کرد

مبین محمدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - 22:40
دولت آمریکا از هکرها دعوت به هک پنتاگون کرد - تکفارس 

ارتش ایالات متحده آمریکا یک تاکتیک منحصر به فرد را به منظور کشف هر سوءاستفاده احتمالی از شبکه پنتاگون را با نام Hack the Pentagon “پنتاگون را هک کن” آغاز کرد. دولت آمریکا اکنون از هکرها دعوت به هک شبکه بزرگ پنتاگون کرده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

وزیر دفاع آمریکا در آغاز این طرح با اعتماد به نفس کامل اعلام کرد که این عمل یک ابتکار خلاقانه است که دفاع دیجتال این کشور را تقویت می‌کند و در نهایت باعث بالا بردن امنیت ملی نیز می‌شود. این خبر در طی یک بیانیه رسمی از پنتاگون منتشر شده است.

باتوجه به گزارش منتشر شده از سوی رویترز وزارت دفاع آمریکا قبلا امنیت شبکه خود را با تیم “red teams” که در واقع یک گروه داخلی بوده و برای دولت کار می‌کنند  تست کرده است. هنوز جزئیات از این پروژه اعلام نشده است اما انتظار می‌رود به کسانی که بتوانند به این شبکه نفوذ کنند جواز نقدی داده شود. البته شرط ورود برای این رویداد این است که هکرها باید شهروند ایالات متحده آمریکا باشند.

در دنیای هکرها یک جمله مشهور وجود دارد که به قابل نفوذ بودن همه چیز اشاره می‌کند و واقعا هم همینطور است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.