Instagram اجازه‌ی تبلیغ اکانت Telegram یا Snapchat را نمی‌دهد - تکفارس 
Instagram اجازه‌ی تبلیغ اکانت Telegram یا Snapchat را نمی‌دهد - تکفارس 

Instagram اجازه‌ی تبلیغ اکانت Telegram یا Snapchat را نمی‌دهد

رضا دیزجی
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 11:00
Instagram اجازه‌ی تبلیغ اکانت Telegram یا Snapchat را نمی‌دهد - تکفارس 

از آنجا که امروزه همه‌ی ما از چندین سرویس شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنیم، چیز معمولی برایمان محسوب می‌شود که از حساب کاربری یکی از آنها برای راهنمایی افراد به حساب‌های کاربری دیگرمان استفاده کنیم. این راه خوبی برای داشتن follower در همه‌ی این سرویس‌های مختلف است اما اگر بخواهید افراد را از Instagram به Snapchat یا Telegram بفرستید، باید به دنبال راه دیگری باشید. Instagram تصمیم گرفته است تا به کاربران اجازه‌ی تبلیغ اکانت‌های اجتماعی دیگر را در سرویس خود ندهد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این شرکت زیرمجموعه‌ی Facebook، پیش از این به کاربران اجازه‌ی اضافه کردن لینک‌های add me در قسمت website صفحه‌ی پروفایلشان را می‌داد. بازدیدکنندگان به راحتی می‌توانستند با کلیک بر روی این لینک‌ها به سرویس مربوط به لینک منتقل شوند.

البته دیگر این‌گونه نیست. اضافه کردن لینک به پروفایل Snapchat یا Telegram شما، موجب دریافت یک پیام ارور که در تصویر بالا می‌بینید، می‌گردد. یک سخنگوی شرکت Instagram این موضوع را تصدیق کرده و گفته است که این تغییر بدین جهت صورت گرفته است که این با هدفی که آن‌ها Instagram را خلق کرده‌اند در تضاد است. گونه‌های دیگر لینک‌ها هنوز اجازه داده می‌شوند، پس می‌توانید کانال‌های Youtube، صفحات iTunes، وبسایت‌ها و بلاگ‌ها را لایک کنید.

لازم به ذکر است که این تغییر فعلا فقط Telegram و Snapchat را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اتصال به سرویس‌های دیگر مانند Twitter، Facebook، LinkedIn، Periscope و دیگر سرویس‌ها هنوز پشتیبانی می‌شود.

هنوز مشخص نیست که Instagram سرویس‌های مشابه را نیز می‌خواهد به صورت مشابه از دسترس خارج کند یا خیر، که اگر جواب منفی باشد می‌توان گفت این اتفاق فقط یک سخت‌گیری از جانب این شرکت بوده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.