Six Flags و سامسونگ ۹ ترن‌هوای با واقعیت مجازی در شمال آمریکا باز می‌کنند - تکفارس 
Six Flags و سامسونگ ۹ ترن‌هوای با واقعیت مجازی در شمال آمریکا باز می‌کنند - تکفارس 

Six Flags و سامسونگ ۹ ترن‌هوای با واقعیت مجازی در شمال آمریکا باز می‌کنند

مبین محمدی
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 08:00
Six Flags و سامسونگ ۹ ترن‌هوای با واقعیت مجازی در شمال آمریکا باز می‌کنند - تکفارس 

این روزها تکنولوژی واقعیت مجازی به سرعت در حال رشد است و شرکت‌های مختلف بسیاری هدست‌های واقعیت مجازی خود را به صورت اختصاصی ساخته‌اند و برخی از آن‌ها هم هنوز در حال کار بروی این پروژه هستند. واقعیت مجازی تجربه اصلی بازی‌ها را برای شما تغییر می‌دهد اما اگر این تکنولوژی روی رولر کوسترها یا ترن‌های هوایی پیاده شود چه خواهد شد؟ آیا کاربران از آن استقبال می‌کنند؟ در ادامه با تکفارس همراه باشید.

همانطور که می‌دانید Six Flags بزرگ‌ترین شرکت پارک منطقه‌ای در جهان است. این شرکت با همکاری سامسونگ به دنبال آوردن واقعیت مجازی به ۹ پارک Six Flags در شمال آمریکا هستند. Six Flags از هدست واقعیت مجازی Gear VR برای ترن‌های هوایی استفاده می‌کند که تجربه جدیدی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.

حال تکنولوژی واقعیت مجازی چه نقشی در ترن‌هوایی دارد؟ باید اعلام کنم که یک ویدئو واقعیت مجازی یا اصطلاحا VR تهیه شده است که لحظه به لحظه از سورا شدن ترن‌هوایی تا پیچ‌های تند در آن شبیه‌سازی شده است که در هنگام حرکت برای شما به نمایش در می‌آید. البته لازم به ذکر است که ویدئو ضبط شده ۳۶۰ درجه‌ای بوده و تجربه‌ای تازه را نیز برای کاربران خواهد داشت.

Six Flags و سامسونگ پروژه رولر کوستر جدید VR را از ماه جاری آغاز می‌کنند و تا تابستان به اتمام خواهد رسید. این کار در واقع انقلاب جدیدی هم برای تکنولوژی واقعیت مجازی و هم ترن‌هوایی است. البته ویدئو آماده شده به شکل دیگری است و در آن جزئیات بسیاری وجود دارد که تجربه آن بی‌نظیر است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.