تاریخ انتشار بازی No Man’s Sky اعلام شد - تکفارس 
تاریخ انتشار بازی No Man’s Sky اعلام شد - تکفارس 

تاریخ انتشار بازی No Man’s Sky اعلام شد

رضا دیزجی
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 11:30
تاریخ انتشار بازی No Man’s Sky اعلام شد - تکفارس 

استدیو Hello Games که یکی از سازندگان بازی No Man’s Sky است امروز رسما اطلاعاتی را منتشر کرده است. تاریخ عرضه‌ی این بازی و چند مورد جزئیات دیگر اعلام شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در بازی No Man’s Sky، بازی‌کنان می‌توانند مبارزه کنند، به گشت و گذار بپردازند، داد و ستد کنند، و در دنیای بی‌نهایتی که کامپیوتر آن را می‌سازد، برای بقا تلاش کنند. این یک بازی جهان آزاد بسیار بزرگ است و نویدهای بزرگ و امیدبخشی برای آینده می‌دهد.

همچنین Hello Games امروز تایید کرد که به لطف شرکت Sony که زمان ثابت کرده روابط کاری صمیمانه‌ای با سازندگان مستقل دارد، بازی No Man’s Sky نسخه‌ی Blue-ray مناسب فروش خواهد داشت. نسخه‌ی Blu-ray مخصوص فروش به افراد بیشتری اجازه‌ی گشت و گذار در دنیای بازی و تشکر از تلاش و کار سختی که تیم سازنده برای ساخت بازی گذاشته را خواهد داد.

آقای Sean Murray از Hello Games در بلاگ رسمی PlayStation تایید کرده است که تاریخ عرضه‌ی No Man’s Sky روز ۲۱ام ماه ژوئن است. از امروز می‌توانید پیش‌خرید کنید. او همچنین افزود که این بازی در ماه ژوئن به صورت یک بازی کامل منتشر خواهد شد و چیز‌های زیادی است که تیم سازنده دوست دارد پس از انتشار به بازی اضافه کند، البته اگر بتواند.

لازم به ذکر است که این بازی فقط برای پلتفرم‌های رایانه شخصی و کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.