خانواده اکسپریا Z5 اندروید ۶.۰ مارشملو را در ژاپن دریافت می‌کنند - تکفارس 
خانواده اکسپریا Z5 اندروید ۶.۰ مارشملو را در ژاپن دریافت می‌کنند - تکفارس 

خانواده اکسپریا Z5 اندروید ۶.۰ مارشملو را در ژاپن دریافت می‌کنند

مبین محمدی
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 19:17
خانواده اکسپریا Z5 اندروید ۶.۰ مارشملو را در ژاپن دریافت می‌کنند - تکفارس 

در حال حاضر خانواده اکسپریا Z5 پرچم‌دارهای سونی هستند که در چند نسخه عرضه شده‌اند. اکنون در تکفارس خبر خوبی برای دارندگان اکسپریا Z5 داریم. سونی آپدیت اندروید ۶.۰ مارشملو ( Marshmallow) را در ژاپن آغاز کرده است و گوشی‌های هوشمند اکسپریا Z5،  اکسپریا Z5 Compact و اکسپریا Z5 Premium به سرعت در حال دریافت این آپدیت هستتند که این بدان معنا است انتشار جهانی اندروید مارشملو برای خانواده Z5  به زودی آغاز می‌شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اگر قصد دارید درباره اندروید ۶.۰ مارشملو (Marshmallow) بیش‌تر بدانید باید اعلام کنم که این نسخه از سیستم عامل گوگل ویژگی‌های بسیاری مانند سیستم یادآوری سریع، مدیریت باتری به منظور بهبود دادن آن و همچنین سفارشی سازی نوتیفیکیشن‌ها را دارد. علاوه بر این اپلیکیشن دوربین هم به روز شده است.

سوین اعلام کرده است که به زودی آپدیت آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید در بریتانیا منتشر می‌شود. همچنین این انتظار را داریم تا قبل از پایان اسفند ماه انتشار جهانی اندروید ۶.۰ برای خانواده Z5 آغاز شود.

به عنوان یادآوری گوشی‌هوشمند اکسپریا Z5 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰  ۴K با تراکم پیکسل ۸۰۶ از نوع IPS، پردازنده Qualcomm Snapdragon 810 Chipset با فرکانس ۱.۵ و ۲.۰ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 430، سنسور اثر انگشت، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵.۱ مگاپیکسلی و باتری ۳۴۳۰ میلی‌آمپری است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید