پرچمدار بعدی HTC ممکن است HTC 10 نام گیرد - تکفارس 
پرچمدار بعدی HTC ممکن است HTC 10 نام گیرد - تکفارس 

پرچمدار بعدی HTC ممکن است HTC 10 نام گیرد

رضا دیزجی
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 19:14
پرچمدار بعدی HTC ممکن است HTC 10 نام گیرد - تکفارس 

بنابه شایعات، گوشی هوشمند بعدی HTC که افراد زیادی در این عقیده‌اند که HTC One M10 نام خواهد داشت، در حقیقت به صورتی دیگر نام‌گذاری خواهد شد. با توجه به این که این شرکت شدیدا به یک پیروزی برای بقا نیاز دارد، ما فکر می‌کنیم تحول در نام‌گذاری و سیاست‌های آن‌ها کار دور از ذهنی نیست. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

پس این گوشی قرار است به چه نامی شناخته شود؟ با تکیه بر یک توییت که اخیرا Evan Blass منتشر کرده است، او اعلام کرده است که نام گوشی بعدی شرکت، HTC 10 خواهد بود. باید گفت به دلیل سادگی و آسانی این نام، ما آن را می‌پسندیم. این اقدام هم این گوشی را از دیگر گوشی‌های HTC One و هم سری گوشی‌های M که در سال‌های اخیر رده‌ی پرچمداران شرکت را تشکیل دادند، جدا می‌کند.

حال برای شفاف‌سازی و جلوگیری از بروز سوتفاهم، آقای Blass اعلام کرده است که HTC 10 دارای سیستم عامل Windows 10 نخواهد بود. باید درک کرد که برخی افراد با انتشار عدد ۱۰ حال و هوای دیگری به خود می‌گیرند، اما بنابه گفته‌های او چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد:

طرفداران ویندوز، حدس می‌زنم بتوانم این شور و غوغا را درک کنم، اما جواب «نه» است. هر بار، هر گوشی، جواب نه است. :/

هنوز ما از تاریخ دقیق معرفی HTC 10 مطلع نیستیم، اما شرکت اخیرا چندین تیزر تبلیغاتی را منتشر کرده که نشان از مراسم معرفی آن‌ها بودند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.