مشخصات فاش شده نسخه‌های ۲۰۱۶ گلکسی J7 و J5 فاش شد - تکفارس 
مشخصات فاش شده نسخه‌های ۲۰۱۶ گلکسی J7 و J5 فاش شد - تکفارس 

مشخصات فاش شده نسخه‌های ۲۰۱۶ گلکسی J7 و J5 فاش شد

مبین محمدی
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 21:50
مشخصات فاش شده نسخه‌های ۲۰۱۶ گلکسی J7 و J5 فاش شد - تکفارس 

وب‌سایت TENAA در طول چند روز گذشته سر شلوغ بوده است در ابتدا خبرهایی درباره Oppo R9 و R9 پلاس منتشر شد و بعد از آن نوبت به گلکسی A9 پرو رسید. اکنون هم مشخصات دو گوشی هوشمند گلکسی J7 و گلکسی J5 نیز منتشر شده است که البته نسخه‌های ۲۰۱۶ هستند.

دو گوشی هوشمند گلکسی J7 و گلکسی J5 در سال گذشته روانه بازار شدند و اکنون به نظر می‌رسد که جانشین آن‌ها مشخص شده است. اولین چیزی که باید به آن اشاره کرد بدنه تمام فلزی هردوی آن‌ها است.

گلکسی J5 2016 دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۷۲۰p Super AMOLED، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است و از اتصال ۴G پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ و ابعاد ۱۴۵.۷ در ۷۲.۳ در ۷.۹ mm و همچنین وزن آن ۱۵۵ گرم است. نسخه جدید گلکسی J5 قرار است که در رنگ‌های سفید، گولد و پینک گولد عرضه شود.

TENAA تایید کرده است که گلکسی J7 در دو مدل عرضه خواهد شد که با شماره مدل SM-J7108 و M-J7108 نیز تایید شده‌اند. تفاوت عمده دو دستگاه در سرعت پردازنده است که J7108 هشت هسته‌ای ۱.۶ GHz و J7109 با پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۵ GHz عرضه خواهد شد.

گلکسی J7 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p Super AMOLED، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED و فوکوس خودکار، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ است. گوشی‌هوشمند J7108 در دو رنگ سفید و گولد و J7109 نیز در دو رنگ گولد و مشکی روانه بازار خواهد شد. علاوه بر این دو نسخه J7  تفاوت بسیار بسیار کوچکی را در ابعاد و وزن دارند که گلکسی J7108 با ابعاد ۱۵۱.۷ در ۷۵.۹ در ۷.۶ mm و وزن ۱۶۵ گرم، همچنین گلکسی J7109 با ابعاد ۱۵۱.۷ در ۷۶ در ۷.۶ mm و وزن ۱۶۶ گرم نیز پای خود را به بازار باز می‌کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.