اکسپریا X و X Performance از Quick Charge 3.0 پشتیبانی نمی‌کنند - تکفارس 
اکسپریا X و X Performance از Quick Charge 3.0 پشتیبانی نمی‌کنند - تکفارس 

اکسپریا X و X Performance از Quick Charge 3.0 پشتیبانی نمی‌کنند

مبین محمدی
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - 14:50
اکسپریا X و X Performance از Quick Charge 3.0 پشتیبانی نمی‌کنند - تکفارس 

همانطور که می‌دانید سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ از دو گوشی‌هوشمند اکسپریا X و اکسپریا  X Performance رونمایی کرد و قرار بر این شد که این خانواده جدید جایگزین سری Z باشند. اما این روزها علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری تکنولوژی شارژ سریع برای گوشی‌های هوشمند بسیار مهم است با وجود اینکه دو دستگاه جدید سونی مشخصات بالایی دارند اما از Quick Charge 3.0 یا نسل سوم شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کنند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

علارغم اینکه فدرت هردو دستگاه توسط پردازنده‌های Snapdragon 820 و ۶۵۰ تامین می‌شود و قابلیت Quick Charge 3.0 در طراحی آن‌ها موجود بود اما انتظارات عملی نشد. پشتیبانی از تکنولوژی Quick Charge 3.0 از سوی Qualcomm در طی یک پست تایید شد که به شرح زیر بود:

دو گوشی‌هوشمند اکسپریا X و اکسپریا  X Performance همچنین از Quick Charge 2.0 تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی خواهند کرد و ویژگی Smart Battery در آن‌ها موجود است. دستگاه‌های جدید سونی می‌توانند انرژی ۵.۵ ساعت را در ۱۰ دقیقه شارژ تامین کنند. همچنین این شارژ می‌تواند دو روز گوشی را روشن نگه دارد.

اکنون Quick Charge 2.0 در دستگاه‌های جدید سونی وجود دارد اما هنوز علت حذف شدن Quick Charge 3.0 توسط سونی بیان نشده است  و این خبر چندان خوشحال کننده نیست. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.