مشخصات و قیمت گوشی‌هوشمند P9 هواوی فاش شد - تکفارس 
مشخصات و قیمت گوشی‌هوشمند P9 هواوی فاش شد - تکفارس 

مشخصات و قیمت گوشی‌هوشمند P9 هواوی فاش شد

مبین محمدی
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - 15:12
مشخصات و قیمت گوشی‌هوشمند P9 هواوی فاش شد - تکفارس 

در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ شرکت‌های بزرگ بسیاری از گوشی‌های هوشمند و پرچم‌دار خود از قبیل سامسونگ و ال‌جی رونمایی کردند. آخرین پرچم‌دار شرکت هواوی گوشی‌هوشمند P9 است که قرار شده در چهارشنبه این هفته به صورت رسمی معرفی شود و در طی هفته اخیر اخبار و شاعیات بسیاری درباره آن نیز منتشر شده است. امروز شایعات جدیدی درباره این دستگاه منتشر شد که در ادامه به آن‌ها نگاهی خواهیم داشت. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

هواوی P9 در چهار نسخه عرضه می‌شود و در تاریخ ۹ مارس به صورت رسمی پرده‌برداری خواهد شد که شامل هواوی P9، هواوی P9 لایت، هواوی P9 مکس و نسخه ویژه آن که با رم و صفحه نمایش بزگتر عرضه خواهد شد.

امروز تصاویر و مشخصات جدید از هواوی P9 منتشر شد که باتوجه به این شایعات نسخه لایت دستگاه دارای پردازنده Snapdragon 650، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است. همچنین نسخه معمولی آن با پردازنده Kirin 950 رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

هردو نسخه مکس و ویژه هواوی P9  دارای پردازنده Kirin 955 هستند که با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهند شد. نسخه مکس هم به صفحه نمایش  ۶ اینچی و دوربین دوگانه مجهز است و در پشت دستگاه یک سنسور اثر انگشت وجود خواهد داشت.

علاوه بر این قیمت‌هایی هم برای هر چهار نسخه فاش شدهاست که اگر صحت داشته باشید نسخه لایت P9 با قیمت ۲۸۹ دلار، نسخه مکس با قیممت ۶۲۷ دلار عرضه خواهد شد و دو نسخه دیگر تفاوت چندانی را ندارد. البته انتظار می‌رود که هواوی تکنولوژی جدیدی را هم در این دستگاه‌ها به ارمغان آورده باشد اما هنوز چیزی مشخص نیست. بنابراین باید تا روز چهارشنبه براب برگزاری رویداد هواوی صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.