با اپلیکیشن Msqrd سلفی‌های خنده‌دار بگیرید - تکفارس 
با اپلیکیشن Msqrd سلفی‌های خنده‌دار بگیرید - تکفارس 

با اپلیکیشن Msqrd سلفی‌های خنده‌دار بگیرید

مبین محمدی
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - 21:49
با اپلیکیشن Msqrd سلفی‌های خنده‌دار بگیرید - تکفارس 

گوشی‌های هوشمند به یک جادو جیبی تبدیل شده‌اند و با اپلیکیشن‌های فراوانی که وجود دارد می‌توانید خود را ساعت‌ها سرگرم کنید. در حال حاضر بازی‌های آنلاین از قبیل کلش‌آف کلنز و… بسیاری را جذب خود کرده‌اند اما جدا از بازی اپلیکیشن‌های زیادی برای گذراندن اوقات فراغت و حتی خنده در بازار مجازی اپلیکیشن‌ها موجود است. امروز در تکفارس قصد داریم تا نگاهی به اپلیکیشن Msqrd داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Msqrd به شما اجازه می‌دهد تا فیلم‌های کوتاه یا سلفی‌های خنده‌دار بگیرید و آن‌ها را برای دوستانتان ارسال کنید. در این اپلیکیشن افکت‌های بسیاری موجود است که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و سلفی یا ویدئو خود را ثبت و ضبط نمایید.

gallery-1454665540-tech-msqrd-app

لازم به ذکر است برنامه نویسی‌ Msqrd به صورت حرفه‌ای انجام گرفته که در واقع افکت ها را به صورت Real Time بر روی صورت شما اعمال می‌کند که به صورت بسیار واقع گرایانه بر روی صورت شما اعمال می‌شود و همچنین در زمان ضبط و حرکت صورت شما از کیفیت این افکت اعمال شده چیزی کاسته نمی‌شود. این اپلیکیشن کل صورت شما را شناسایی می‌کند و باتوجه به حساس بودن آن به حرکات جابه‌جایی افکت نیز دیده نمی‌شود.

MSQRD-leo

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن این است که می‌توانید صورت خود را روی صورت افراد مشهور مانند بازیگرها و یا خوانندگان بگذارید که البته  ترکیبی از آن‌ها را به شما نمایش می‌دهد.

screen480x480

دیگر بخش جذاب اپلیکیشن Msqrd به صورت جداگانه در آن تعبیه شده است که صورت شما را به حالت خنده‌دار تغییر می‌دهد. برای مثال چشم و بینی شما را کوچک‌تر و یا بزرگ‌تر می‌کند که حالتی خنده دار به چهره شما خواهد داد. لازم به ذکر است که این ویژگی از دو صورت پشتیبانی می‌کند یعنی می‌توانید با دوستانتان سلفی‌های خنده دار بگیرید.

msqrd-mascaras-rostro

متاسفانه اپلیکیشن Msqrd به صورت رایگان فقط برای دستگاه‌های iOS موجود است و نسخه اندرویدی آن رایگان نیست. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود نمایید.

appstore

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید