شایعه: گوشی‌هوشمند HTC 10 در اواخر فرودین روانه بازار می‌شود - تکفارس 
شایعه: گوشی‌هوشمند HTC 10 در اواخر فرودین روانه بازار می‌شود - تکفارس 

شایعه: گوشی‌هوشمند HTC 10 در اواخر فرودین روانه بازار می‌شود

مبین محمدی
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - 16:04
شایعه: گوشی‌هوشمند HTC 10 در اواخر فرودین روانه بازار می‌شود - تکفارس 

شرکت HTC می‌توانست آخرین چرپم‌دار خود را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ معرفی کند اما به هر دلیلی این کار را نکرد و فقط از چند دستگاه میان‌رده پرده‌برداری کرد. اما آنطور که پیدا است قرار بر این است که به زودی پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی HTC 10 را ببینیم. نام این دستگاه قرار بود که M10 باشد اما چند روز پیش شایعاتی برای نام این گوشی‌هوشمند منتشر شد که نام آن را HTC 10 خواندند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در حال حاضر شایعات بسیاری درباره گوشی‌هوشمند HTC 10 منتشر شده است که به مشخصات آن هم اشاره دارند. باتوجه به برخی از این شایعات دستگاه فوق دارای صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی QHD AMOLED، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، پردازنده Qualcomm Snapdragon 820، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است که اسلات کارت میکرو‌اس‌دی هم برای ارتقا حافظه آن وجود دارد.

دیروز اکانت توییتری Evleaks تصویری از گوشی‌هوشمند HTC 10 منتشر کرد و تاریخ عرضه آن را نیز پیش‌بینی کرده بود. باتوجه به شواهد و شایعات موجود این دستگاه در تاریخ ۱۹ آوریل برابر با ۳۱ فروردین ماه روانه بازار می‌شود و قطعا به زودی پیش‌فروش آن آغاز خواهد شد، البته پیش‌فروش آن بعد از معرفی رسمی صورت خواهد گرفت.

اگرچه شرکت HTC هنوز دعوتنامه‌ای را برای برگزاری ارسال نکرده است اما قطعا به زودی ارسال دعوتنامه‌ها را آغاز خواهد کرد. گوشی‌هوشمند HTC 10 قابلیت‌های بسیاری را خواهد داشت و قطعا با پرچم‌دارهای معرفی شده در MWC 2016 قادر به رقابت است. این پرچم‌دار قرار است با دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج که پیش‌فروش آن‌ها در هفته گذشته آغاز شد رقابت سختی را داشته باشد. به هر حال شایعات موجود هیچ کدامم از سوی کمپانی مورد بحث تایید نشده است اما انتظار این را داریم که دوربین بسیار قوی‌ای را داشته باشد. حال باید تا تاریخ برگزاری رویداد رسمی HTC برای معرفی گوشی‌هوشمند HTC 10 صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.