تصویر جدید HTC 10 رنگ‌ها متنوع آن را نشان می‌دهد - تکفارس 
تصویر جدید HTC 10 رنگ‌ها متنوع آن را نشان می‌دهد - تکفارس 

تصویر جدید HTC 10 رنگ‌ها متنوع آن را نشان می‌دهد

مبین محمدی
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 10:34
تصویر جدید HTC 10 رنگ‌ها متنوع آن را نشان می‌دهد - تکفارس 

چند روز پیش بود که تصویر رندر شده گوشی‌هوشمند HTC 10 فاش شد  و اکنون دوباره تصویری جدید از این دستگاه منتشر شده است که رنگ‌های مختلف آن را نشان داده است. مدت زیادی است که منتظر این پرچم‌دار هستیم اما متاسفانه هنوز هیچ اطلاعات رسمی از سوی شرکت سازنده یعنی HTC منتشر نشده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اکنون به لطف تصویر رندر شده فاش شده چهار رنگ از این دستگاه مشخص شده است البته هنوز حقیقی بودن آن مشخص نیست. رنگ نقره‌ای دستگاه بسیار زیبا دیده می‌شود و گویا که یک نفره‌ای خاص است، یکی دیگر از نسخه‌های این دستگاه در رنگ مشکی و دیگری هم در رنگ گولد یا طلایی دیده می‌شود و آنطور که پیدا است آخرین رنگ این پرچم‌دار سفید است.

البته ممکن استکه گزینه‌های دیگری هم برای انتخاب رنگ نیز وجود داشته باشد، اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست. باتوجه به شایعات گوشی‌هوشمند HTC One M10 یا همان HTC 10 دارای صفحه نمایش ۵.۱ اینچی QHD، پردازنده Snapdragon 820، رم ۴ گیگابایتی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قانع کننده است.

حدس و گمان ما این است که این گوشی‌هوشمند در تاریخ ۱۹ آوریل دیده شود. حال باید منتظر انتشار اخبار بیش‌تر از سوی شرکت سازنده یعنی HTC باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.